سردار"حاجی محمد مهدیان نسب" فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: شب گذشته فردی در تماس با 110 اعلام می کند که در ماشین داخل روخانه گیر افتاده اند و آب ماشین آنها را فرا گرفته و تقاضای کمک می کند. کاربر 110 آتش نشانی و هلال احمررا باخبر می کند و جان آنها را نجات می دهد.

فرمانده انتظامی استان لرستان از نجات ۲ نفر از مرگ حتمی توسط کاربر ۱۱۰ خبر داد.

به گزارش سلام نو، سردار"حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبرگفت: شب گذشته فردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و با صدایی لرزان و مضطرب بیان می دارد که ما برای تفریح و ماهیگیری به کنار رودخانه ویسیان آمده ایم و از یک ساعت پیش بر اثر تغییر شرایط جوی و بروز جزر و مد سطح آب رودخانه بالا آمده و ما از ترس اینکه غرق نشویم به داخل ماشین آمده ایم ولی آب، ماشین را فرا گرفته و اگر دیر به دادمان برسید خفه می شویم.

وی در ادامه گفت: کاربر وظیفه شناس و هوشیار ۱۱۰ بلافاصله خبر دریافتی را به نیروی انتظامی شهرستان چگنی اعلام نموده و همچنین طی تماس با جمعیت هلال احمر و آتش نشانی موضوع را با آنها در میان گذاشته و پس از آن خود با افراد گرفتار شده در رودخانه تماس می گیرد و آنان را به حفظ خونسردی و آرامش فرا خوانده و می گوید نگران نباشید نیروهای انتظامی و امدادی برای نجات شما حرکت کرده اند و به زودی به شما ملحق می شوند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت:در پیگیری های بعدی که توسط سر تیم و کاربر ۱۱۰ به عمل آمد محرز شد ۲ نفر مرد گرفتار شده در رودخانه ویسیان توسط نیروهای انتظامی و امدادی و همچنین نیروهای آتش نشانی نجات یافته و خودروی شخصی آنان نیز از آب خارج شده است.

مهدیان نسب در ادامه تصریح کرد:کاربران مرکز فوریت ها پلیسی ۱۱۰ در مواقع ضروری پای از انجام وظیفه فراتر نهاده و با انجام خدمات نوعدوستانه و مشاوره ای مانع از بروز آسیب های جدی به امدادخواهان می شوند.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی لرستان در پایان به شهروندان توصیه کرد:در صورت داشتن هرگونه نیاز پلیسی با مرکز فویت های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرید./ ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید