۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 30129713

پیروز حناچی  شهردار تهران بخاطر عدم ارائه لایحه ساماندهی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران از طرف کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تذکر دریافت کرد.

به گزارش سلام نو، سیدحسن رسولی در جریان یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر در تذکری به معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران، گفت: طرح ساماندهی مراکز آموزشی علمی-کاربردی شهرداری تهران، سازمانها، شرکت ها و موسسات وابسته در ۱۵ اردیبهشت ماه امسال در صحن شورای شهر به تصویب رسید. بر اساس این طرح شهرداری تهران موظف شده نسبت به ساماندهی موسسه و مراکز علمی کاربردی خود از ۹ مرکز به ۴ مرکز اقدام کند و رشته های تحصیلی هر یک از مراکز چهارگانه را به تصویب شورای شهر برساند.

وی افزود: در ۱۱ مردادماه امسال تذکری مبنی بر تسریع عملکرد شهرداری و لزوم ارائه کد رشته ها به شهرداری دادم که تاکنون اقدامی در این خصوص انجام نشده است.

خزانه دار شورای شهر تهران، تصریح کرد: در جلسه کمیته منابع انسانی و تشکیلات که اول تیرماه امسال با حضور مسئولین مرکز برگزار شد، مقرر شد کدرشته های تحصیلی موسسات علمی – کاربردی شهرداری تهران، پس از هماهنگی با کمیسیون های مرتبط، تعیین و طی لایحه‌ای به شورا ارائه شود.

رسولی گفت: نه تنها شهرداری تا این لحظه نسبت به ارائه لایحه اقدام نکرده بلکه با تبلیغات نسبت به جذب دانشجو در رشته های مورد نظر خود اقدام نموده است و شایسته است شهردار در اسرع وقت نسبت به ارائه لایحه مربوطه اقدام کند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید