۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: 29643489

 فیل فودن را یکی از با استعدادترین بازیکنان حال حاضر انگلیس که به گفته گوآردیولا نیز بسیار مستعد است از سران سیتی خواسته که در زمستان زمینه جدایی او از جمع سیتیزن‌ها را فراهم کند چون او مایل است بیشتر در ترکیب تیم قرار بگیرد.

به گزارش سلام نو، فیل فودن را یکی از با استعدادترین بازیکنان حال حاضر انگلیس می دانند. پپ گواردیولا سرمربی سیتی چندی پیش گفت که فودن مستعدترین بازیکنی است که به عمر خود دیده است. او در تیم زیر 21 ساله های انگلیس کاپیتان است ولی در سیتی به او فرصت زیادی نمی رسد. طبق ادعای نشریه میرر، فودن که دیگر صبرش لبریز شده، از سران باشگاه خواسته تا زمستان به وی مجوز جدایی بدهند.

با شروع فصل جدید تنها یازده دقیقه به فودن بازی رسیده است. ده دقیقه در لیگ برتر و یک دقیقه هم در سوپرکاپ برابر لیورپول. در 4 هفته اخیر او حتی یک دقیقه در میدان نبوده و در برتری اخیر 8-0 برابر واتفورد در فهرست 18 نفره نیز قرار نگرفت.

شرایط فودن مشابه شرایطی است که فصل گذشته برای براهیم دیاز وجود داشت و او در نهایت قید تمدید قرارداد با سیتی را زد و راهی رئال شد؛ هرچند در این تیم هم اوضاع برای او خوب پیش نمی رود.

پیش بینی می شود فودن سه شنبه پیش رو  در بازی جام اتحادیه برای سیتی از ابتدا به میدان برود ولی این هم تغییری در عقیده او ایجاد نخواهد کرد مگر اینکه تا انتقالات ژانویه او به یک بازیکن مهم در ترکیب سیتی تبدیل شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید