به گفته سرهنگ کامران ملکی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد، یک باند سرقت که اقدام به دزدی از پنل های خورشیدی سایت رادیویی مخابراتی می‌کرد دستگیر شدند.

به گزارش سلام نو، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از انهدام باند سارقان پنل‌های خورشیدی سایت رادیویی مخابراتی یکی از استان همسایه و کشف ۲۳۸ پنل خورشیدی به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت پنل های خورشیدی سایت رادیویی مخابراتی یکی از استان های همسایه و انتقال و اختفای آن در شهرستان اشتهارد، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان در یکی از روستاهای شهرستان اشتهارد شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقت بود اما در مواجهه با مدارک و مستندات به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت پنل های خورشیدی  با همدستی ۵ تن از دوستانش اقرار کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی همدستان این متهم را در عملیات های جداگانه دستگیر کردند افزود: کارآگاهان در بازرسی از محل مورد نظر ۲۳۸ پنل خورشیدی مخفی شده در زیر خاک را کشف کردند.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان ارزش اموال کشف شده ۶ میلیارد ریال برآورد شده که همه آن ها پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان به دستگاه قضائی تحویل داده شدند.

/ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید