سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان به یکی از مدارس محروم در 10 کیلومتری مشهد رفت.

به گزارش سلام نو و بخ نقل از ورزش سه، طی مراسمی که توسط انجمن خبرنگاران و عکاسان خراسان‌رضوی در دبستان دکتر قاسمی در برزش‌آباد مشهد برگزار شد، اقلام آموزشی و ورزشی به دانش‌آموزان این مدرسه اهداء گردید.

در این مراسم که برخی از مدیران شهرداری مشهد، پیشکسوتان و خبرنگاران ورزشی حاضر بودند، یحیی گل‌محمدی به همراه مجتبی سرآسیایی قائم‌مقام و جواد طاری بخش مدیر روابط‌عمومی باشگاه حضور یافتند.

در این مراسم که تعدادی نیمکت و دیگر وسایل آموزشی و ورزشی برای استفاده دانش‌آموزان به این دبستان اهدا شد، گل‌محمدی که خود نیز روزی معلم ورزش و زبان انگلیسی بوده با حضور در میان دانش‌آموزان این مدرسه به گفتگو پرداخت و با آنها عکس یادگاری گرفت.

حال و هوای دانش‌آموزان این مدرسه محروم با دیدن گل‌محمدی وصف‌نشدنی بود به نحوی که آنها علاوه بر تشویق سرمربی پدیده که به مدرسه آنها آمده بود از وی امضا می‌گرفتند و در کنار وی لحظات شادی را پشت سر گذاشتند. گل محمدی نیز با رویی گشاده پذیرای آنها بود. گل محمدی و سرآسیایی در ادامه بازدیدی را از این مدرسه ۵ کلاسه داشتند.

وقتی گل‌محمدی به یکی از کلاس‌های این مدرسه که در کانکس بود رفت وعده داد تا بتواند با کمک بازیکنان تیمش کمک‌هایی را برای ساخت کلاس درس خارج از کانکس انجام دهد.

گفتنی است دبستان دکتر قاسمی واقع در روستای محروم برزش‌آباد در فاصله ۱۰کیلومتری مشهد با ۵کلاس درس است که یکی از این کلاس‌ها در کانکس می‌باشد.

این مدرسه در دو شیفت صبح و عصر به بیش از ۱۵۰ دانش آموز دختر و پسر خدمات ارایه می‌کند اما با امکانات بسیار محدودی روبرو است.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید