کریم انصاری فرد مهاجم تیم السیلیه از رشد قابل توجه تیم ملی قطر تمجید کرد. تیم ملی قطر در آخرین دوره جام ملت های آسیا قهرمان شد.

به گزارش سلام نو، کریم انصاری فرد مهاجم تیم السیلیه که در محل تعیین شده توسط سازمان لیگ ستارگان حضور یافته بود، در گفت و گو با مسئولان این مراسم درباره حضور در لیگ ستارگان گفت: این فصل برای همه باشگاه ها ، نه فقط تیم او دشوار خواهد بود و تیم ها باید توانایی های خود را ثابت کنند. در بسیاری از کشورها مانند اسپانیا ، یونان و انگلیس بازی کرده ام. رقابت در لیگ QNB استار زیاد است و بازیکنان خوبی هستند که قبلاً در لیگ های شناخته شده جهانی بازی کرده اند و مطمئناً هیجان زیادی به این رقابت می دهند.

وی ادامه داد: به طور کلی فوتبال در قطر روز به روز در حال پیشرفت است ، قطر بهترین تیم آسیا است. من کشورم را در دو جام جهانی گذشته در برزیل و روسیه همراهی کرده ام و در طول ده سال گذشته مقابل بازیکنان قطر بازی کرده ام. من آنها و قطر را خوب می شناسم و بسیاری از بازیکنان آنها از دوستان نزدیک من هستند.

انصاری فرد ادامه داد: فصل گذشته السیلیه سوم لیگ شد و این فصل برای رسیدن به هدف خود تلاش خواهیم کرد و ان جمع آوری سه امتیاز در هر بازی است. ما از آخرین بازی خود که در آن با الخور تساوی کردیم چیزهای زیادی آموختیم و در بازیهای بعدی بسیار بهتر خواهیم بود./ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید