باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از امروز میزبان نخستین جشنواره ملی کسب و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان و نمایشگاه توانمندی‌های بازایستادگی است.

به گزارش سلام نو، ابراهیم محمودزاده رئیس هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و امیر فرشاد نجفی‌پور جانین سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه حضور داشتند.

انواع صنایع دستی و دستاوردهای فناورانه تولید شده توسط بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان تا فردا (سه‌شنبه) در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: حمایت از ایده‌های کسب وکارهای شکل گرفته و نوپا؛ معرفی وتشویق افراد موفق در حوزه تولید، کارآفرینی وکسب وکار؛ ایجاد بسترهای سرمایه گذاری؛ ارائه خدمات مشاوره‌ای  وآموزش مهارت‌های کارآفرینی و کسب وکار و عرضه تولیدات و توانمندی‌های برتر بازنشستگان نیروهای مسلح در حوزه‌های کارآفرینی از مهمترین اهداف این جشنواره است.

ابراهیم محمودزاده بهره برداری از تجربه ها و ظرفیت های گرانسنگ بازنشستگان نیروهای مسلح را ضروری دانست و افزود: این جشنواره، راه حل عملی پایش محیط کسب وکارهای مناسب بازنشستگان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح افزود:  بروز توانمندی های این جامعه باتجربه، خبره و بزرگ فرصتی است، تا با بهم رسانی بسترهای یکپارچه نرم افزاری و نیز هم افزایی عوامل مختلف؛ بتوان پنجره های جدید تقاضا را از بازار ملی به سمت این عزیزان بازکرد.

محمود زاده جشنواره تعاملی کسب وکارهای بازنشستگان نیروهای مسلح را مرجعی برای دعوت از آحاد مردم، به ویژه خانواده بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح برشمرد تا بازیگران اکوسیستم اقتصادی کشور و نیز سرمایه گزاران در مدت 2 روز برگزاری جشنواره و نمایشگاه توانمندی های بازایستادگان، این پتانسیل ها را بخوبی معرفی کند.

وی اعلام کرد: در تلاش هستیم محصولات، خدمات و توانمندی ها و کسب وکارهای موفق بازنشستگان نیروهای مسلح را در قالب یک بستر یکپارچه برای معرفی و خرید آسان اقشار مختلف جامعه مخصوصاً بازنشستگان نیروهای مسلح مهیا نماییم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این جشنواره یک بخش جانبی با 180 غرفه از محصولات، خدمات و تولیدات بازنشستگان نیروهای مسلح ویا فرزندان آنها در حوزه های تولیدات خانگی، صنایع دستی، تولیدات خوراکی، کشاورزی، دامپروری، صنعتی، نرم افزاری و ICT نیز دارد، که در قالب نمایشگاه برای عموم مردم به نمایش گذاشته خواهد شد./ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید