اتفاقات تلخ و شکست استقلال در اولین بازی در لیگ برتر ایران در برخی رسانه‌های اروپایی بازتاب زیادی داشت.

به گزارش سلام نو، استقلال در هفته نخست لیگ برتر و در اولین تجربه رسمی آندره‌آ استراماچونی در تبریز برابر ماشین سازی شکست خورد و هر چند اتفاقات حاشیه‌ای در نشست خبری از جمله نبود مترجم، این مربی ایتالیایی را عصبانی کرده بود ولی از دست دادن ۳ امتیاز در هفته نخست دلیل کافی برای ناراحتی "استرا" است.

سایت adnkronos نوشت: استراماچونی مثل تراپاتونی؛ تسلیم نمی‌شوم!

این مربی ایتالیایی به دلیل نبود مترجم در ابتدای نشست خبری خود بسیار ناراحت و عصبانی بود و در عین حال اعلام کرد که نمی‌خواهد تسلیم شود و با تمامی این مشکلات خواهم جنگید. او اعلام کرد تیمش بازی خوبی برابر ماشین سازی ارائه کرد ولی در اواخر بازی غافلگیر شد.

سایت ilromanista نیز نوشت: دسیسه بود

این سایت به صحبت‌های استراماچونی در رابطه با بی‌نظمی در نشست خبری خود اشاره کرد و عنوان کرد آیا این کار دسیسه بوده است؟ این مربی ایتالیایی انتظار رفتار متفاوتی داشت ولی با ناراحتی روبه‌رو شد و تاکید کرد با مشکلات خواهد جنگید.

اسکای ایتالیا نیز نوشت: آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال از شکست در گام نخست برابر ماشین سازی در لیگ ایران ناراحت بود ولی ابراز امیدواری کرد در بازی‌های باقی مانده جبران کند و بتواند هواداران استقلال را خوشحال کند.

گاتزتا: کابوس استراماچونی

معتبرترین سایت ایتالیایی نوشت این مربی با یک کابوس در شروع کار در استقلال روبه‌رو شد و علاوه بر شکست با مشکل نبود مترجم در زمین روبه‌رو بود. او حتی تهدید به جدایی از این تیم کرد و می‌خواست از گرفتن پول نیز امتناع بورزد ولی در صورت رفتن، او باید ۳ میلیون یورو خسارت می‌پرداخت و حالا شبیه به یک زندانی در این تیم شده است. استقلال دو مترجم داشت ولی هیچ‌کدام کنار این مربی نبودند و بدتر این که هیچ کدام از بازیکنان استقلال نمی‌توانستند انگلیسی صحبت کنند و به همین خاطر این مربی ایتالیایی نمی‌توانست با بازیکنان تیمش ارتباط برقرار کند. او فهمید تیم رقیب ۲۰ نفر در فهرست خود دارد و تیم او ۱۸ نفر. هیچ کس به اطلاع این مربی نرسانده بود که بازیکنان زیر ۲۳ ساله در فهرست محاسبه نمی‌شوند. سکوت باشگاه خیلی چیزها را در این ارتباط می‌رساند. /ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید