پس از دستگیری مدیرعامل شرکت ایران خودرو و تشدید مبارزه فساد در حوزه خودرو سازی برخی رسانه‌ها مدعی شدند که دو نماینده مجلس شورای اسلامی به اتهام معاونت در اخلال بازار خودرو بازداشت شده‌اند، نمایندگانی که نام آنان نیز افشا شده.

به گزارش سلام نو پس از دستگیری مدیرعامل شرکت ایران خودرو و تشدید مبارزه فساد در حوزه خودرو سازی برخی رسانه‌ها مدعی شدند که دو نماینده مجلس شورای اسلامی به اتهام معاونت در اخلال بازار خودرو بازداشت و به زندان ⁧اوین⁩ منتقل شده‌اند. گفته می شود برای هر کدام از آنها وثیقه ۱ میلیاردی در نظر گرفته شده است.

یاشار سلطانی، روزنامه‌نگار در توییتی در این باره نوشت:

‏⁧فریدون‌ احمدی⁩ و محمد عزیزی⁩ از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اتهام معاونت در اخلال بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین⁩ منتقل شده‌اند. برای هر کدام از آنها وثیقه ۱ میلیاردی در نظر گرفته شده است.

یکه زارع که دو روز پیش و روز 28 مرداد بازداشت شده بود. پیش از این در تاریخ 19 شهریور 1392 به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایران خودرو جایگزین  جواد نجم‌الدین شده بود.

چندی پیش حساب یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو مسدود شده بود. این اقدام بر اساس دستورالعمل اداره دعاوی حقوقی بانک مرکزی و حکم قضایی بازپرس شعبه ۱۴ ناحیه ۲۸ دادسرای عمومی و انقلاب تهران در مورد پرونده مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت. در نامه‌ای که بانک مرکزی به تمام بانک‌ها زده بود، دستور مسدود شدن تمام حساب‌های هاشم یکه‌زارع (مدیر‌عامل شرکت ایران خودرو) صادر شد تا هیچ خدمات بانکی به وی ارائه نشود.

حالا باید صبر کرد و دید آیا بازداشت دو نماینده مجلس در ارتباط با فساد خودروسازی صحت دارد یا خیر؟

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید