مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه افرادی که در این حوادث آسیب دیدند بیش از 12 هزارنفر بوده، اعلام کرد: امدادرسانی به بیش از 9000 نفر در حوادث مختلف طی سال جاری انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به بیش از 9000 نفر در حوادث مختلف طی سال جاری خبر داد.

به گزارش سلام نو، آرش لهونی با اشاره به بروز 864 حادثه در سطح استان در 9 ماهه امسال، افزود: این حوادث شامل حادثه رانندگی، سیلاب و آبگرفتگی، برف و کولاک و... بوده است.

وی تعداد افرادی که در این حوادث آسیب دیدند را بیش از 12 هزارنفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد بیش از 9 هزار نفر نیازمند امدادرسانی بودند که کارهای امدادی برای آنها انجام شد.

لهونی بیشترین موارد آسیب دیدگان را مربوط به مرکز استان و همچنین شهرستان سرپل‌ذهاب اعلام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر نیز در جریان این حوادث مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: تعدادی از این مصدومان به صورت سرپایی مداوا و تعدادی نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته لهونی، این حوادث 164 فوتی در سر صحنه و فوتی حین انتقال داشته است.

وی همچنین از اسکان اضطراری بیش از 5600 نفر در جریان این حوادث خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به همکاری بیش از هفت هزار نفر نیرو در قالب 1359 تیم  در ارائه خدمات به آسیب دیدگان، یادآور شد: از انواع تجهیزات و ماشین آلات شامل آمبولانس، خودرو نجات، خودرو کمک‌دار، بالگرد و ... برای امدادرسانی استفاده شده است.

وی تاکید کرد: در این مدت توزیع یبش از 1700 بسته غذایی و 35بسته اقلام زیستی بین آسیب دیدگان را داشتیم.

لهونی میانگین زمان حضور در صحنه حوادث جاده‌ای در 9 ماهه امسال را نیز 9 دقیقه و هفت ثانیه اعلام کرد و گفت: میانگین زمان عملیات امداد و نجات در حوادث جاده‌ای نیز یک ساعت و دو دقیقه بوده است./ ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید