۲۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: 22623362

<br/>  رئیس سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه مهار شد و توانستیم یک زن و یک کودک 5 ساله را نجات دهیم.<br/><br/><br/><br/> <br/><br/>

عزیزی اضافه کرد: 4 نفر از ساکنان ساختمان شامل یک مرد سالخورده، دو زن جوان و یک کودک 5 ساله از ساکنان این ساختمان که در آتش و دود گرفتار شده بودند، نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در این آتش‌سوزی با وجود خسارات مالی، خوشبختانه به کسی آسیب نرسید، اما علت دقیق وقوع آن با توجه به گستردگی آتش‌سوزی در دست بررسی است./رکنا

به گزارش سلام نو،  امیر عزیزی گفت: صبح امروز یک ساختمان مسکونی 5 ‌طبقه در بلوار امام خمینی (ره) دچار آتش‌سوزی گسترده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: با اعلام بروز این آتش‌سوزی به سامانه تلفنی 125، بدون درنگ چندین تیم اطفای حریق و امداد و نجات از ایستگاه‌های مجاور آژیرکشان رهسپار محل آتش‌سوزی شدند.

وی ضمن بیان اینکه این آتش‌سوزی در شرایط توسعه و در زمانی که شعله‌های آتش بخشی از واحد حدوداً 300 متری در طبقه اول ساختمان را فرا گرفته و دود ناشی از آن تمام ساختمان را نیز در برگرفته بود، به آتش‌ نشانی گزارش شد، اظهار کرد: ماموران آتش‌ نشانی با حضور در محل آتش‌سوزی ضمن اطفای آتش‌سوزی از چندین جهت اقدام به تخلیه ساکنان ساختمان کردند.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید