عضو دیگر شورای شهر تهران افزود: تشکیل شورای راهبردی نوعی بدعت است.

به گزارش سلام نو، محمدجواد حق‌شناس در جلسه شورای شهر امروز درباره شورای راهبردی انتخابات شورایاری‌ها گفت: به نظرم این مساله یک بدعت است چرا که ما چهار انتخابات مجلس،‌ خبرگان، ریاست جمهوری و شوراها را داریم ولی هیچ کدام شورای راهبردی ندارند.

وی افزود: مخالف ایجاد شورای راهبردی در انتخابات شورایاری‌ها هستم چرا که پس از ایجاد آن لازم است کارگروه‌هایی تشکیل شود که احتمال می‌دهیم نتوانیم آن را کنترل کنیم.

حق‌شناس افزود: اگر اجرای انتخابات را به ستاد واگذار کنیم خود اعضای ستاد هم منتخب شورا هستند؛ بنابراین نظارت از جانب این افراد بهتر اجرا می‌شود، از طرفی نیز اعضای دیگر تسلط و اشرافی که اعضای ستاد به مسائل شورایاری می‌توانند داشته باشند را ندارند.

محمد سالاری عضو دیگر شورای شهر تهران نیز با پیشنهادی با دخالت اعضای شورای شهر تهران در نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها مخالفت کرد و گفت: سخاوت اعضای پارلمان در نظارت بر انتخابات تاکنون سابقه نداشته و پاسخگویی برگزارکنندگان انتخابات را زیر سوال می‌برد.

وی تصریح کرد: به نظرم ستاد هماهنگی شورایاری‌ها مسئولیت هیات نظارت را برعهده داشته باشند و مسئولین ستاد هم می‌توانند از اعضا نظرخواهی کنند. /ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید