وزارت اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش سلام نو، وزارت اطلاعات با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر ابراز امیدواری کرد که با از بین رفتن دردها و رنج‌های امت اسلامی به ویژه در سوریه، یمن، فلسطین و برخی دیگر از کشورهای اسلامی، شاهد وحدت بیش از پیش جهان اسلام و توفیقات روزافزون در راه دستیابی به اهداف نورانی آموزه‌های اسلامی و سرافرازی عموم مسلمانان باشیم.

متن بیانیه وزارت اطلاعات به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«الهم اهل الکبریاء و العظمه و اهل الجود و الجبروت»

ماه طهارت و پاکی رمضان ۱۴۴۰ نیز به پایان رسید و بار دیگر مردم مومن و انقلابی با روزه داری، عبادت و اطاعت به شستشوی روح و بهره برداری از این ماه عزیز و مبارک گذراندند.(صد شکر که این آمد وصد حیف که آن رفت).

در روزها و شب‌های این ماه مبارک، مردم متدین ایران، هم مساجد و محافل قرآنی را با زمزمه‌های عارفانه و حضور معنوی خود رونق بخشیدند و هم با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس، فریاد ظلم ستیزی و دفاع ازملّت مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند.

وزارت اطلاعات حلول ماه شوال المعظم و فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر؛ را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، همه مسلمانان جهان و به ویژه مردم مومن، متدین و قدرشناس کشور عزیزمان؛ ایران اسلامی را که در پرتو نورانیت این ماه بهره ‏گیر برکات بهار قرآن و ماه پرفیض و برکت رمضان بودند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوار است با از بین رفتن دردها و رنج‌های امت اسلامی به ویژه در سوریه، یمن، فلسطین و برخی دیگر از کشورهای اسلامی، شاهد وحدت و همدلی بیش از پیش جهان اسلام و توفیقات روزافزون در راه دستیابی به اهداف نورانی آموزه‌های اسلامی و سرافرازی عموم مسلمانان باشیم. ان شاءالله/ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید