به نظر می رسید تاوارس و تکسیرا از سپاهان خداحافظی کرده اند اما پست های دو مربی تیم فوتبال سپاهان، ابهاماتی در مورد ادامه همکاری آنها ایجاد کرده است.

به گزارش سلام نو، روی تاوارس مربی گلرهای تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار برابر پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی که با یک گل به سود شاگردان برانکو ایوانکوویچ خاتمه یافت، با انتشار پستی اینستاگرامی از هواداران خداحافظی کرد.

او در پست خود نوشته :« امروز یک فصل سخت دیگر به پایان رسید. با تشکر پیام نیازمند برای تلاش‌هایی که در این سال انجام داد. حالا باید این را بگویم که یک ستاره جدید در فوتبال ایران متولد شد. امروز یک کار فوق‌العاده دیگر انجام شد... یک بار دیگر به تمام اهداف شخصی رسیدم. .. دروازه بان من به تیم ملی دعوت شد و امروز با احترام به سارین بهترین دروازه‌بان است... حالا زمان استراحت با خانواده ام است. از سپاهان ممنونم. از مربی سرمربی امیر برای اعتمادی که به کار من داشت تشکر می‌نم ... با تشکر از طرفداران عزیز سپاهان به خاطرحمایت‌شان ... با تشکر از ایران و آرزوی موفقیت برای همه ... خداحافظ .»

علاوه بر تاوارس، میگوئل تکسیرا دستیار اول امیرقلعه نویی هم پستی با همین مضمون منتشر کرده و از همه اعضای باشگاه سپاهان و سرمربی تیم تشکر کرده است.

سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد ابهامات ایجاد شده می گوید: « پست‌های منتشرشده از سوی تکسیرا و تاوارس برای تشکر و قدردانی بابت یکسال حمایت مسئولان و دست‌اندرکاران باشگاه و تیم سپاهان و همچنین هواداران این تیم بوده و این دو مربی قصد جدایی ندارند آنها فقط تا شروع دور جدید تمرینات به مرخصی رفتند و فصل آینده هم با امیرقعه نویی همکاری خواهند داشت.»

/ورزش سه

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید