عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران با حضور خود در این راهپیمایی پاسخ محکمی به ترفندهای دشمن می‌دهند.

به گزارش سلام نو، ابراهیم رضایی  درباره اهمیت روز جهانی قدس، گفت: روز قدس، روز تجلی وحدت امت اسلامی علیه استکبار جهانی و اشغالگران است و همه مسلمانان در این روز باید احساس تکلیف کنند و پیام دندان‌شکنی به مزدوران عالم به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی دهند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران با حضور خود در این راهپیمایی پاسخ محکمی به ترفندهای دشمن می‌دهند، اظهار داشت: روز جهانی قدس سرمایه جهان اسلام است و به فریاد خروشان مقاومت اسلامی تبدیل شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه تا آزادسازی قدس شریف باید این راه یعنی حمایت مسلمانان و آزادگان دنیا از مردم مظلوم فلسطین ادامه یابد، گفت: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی و دفاع از فلسطین، پشتوانه‌ای بسیار خوب و پیام محکمی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر مستکبران جهان است که دست از تجاوزهای خود بردارند.

رضایی درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی امسال روز قدس نسبت به سال‌های گذشته، تصریح کرد: آمریکا با هم‌پیمانانش هر تلاشی برای حمایت از رژیم صهیونیستی انجام می‌دهند که واگذاری بلندی‌های جولان به رژیم صهیونیستی هم یکی از همین اقداماتی است که از سوی ترامپ و برای جلب نظر نتانیاهو انجام شد.

وی با اشاره به مطرح شدن طرح معامله قرن، ادامه داد: مطرح کردن طرح معامله قرن از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش صرفاً یک بلوف سیاسی است و راه به جایی نخواهد برد و امت اسلامی باید یکپارچه و قوی‌تر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند و علیه معامله قرنی که آنان طراحی کرده‌اند، متحد شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: دشمن بداند که با محوریت جمهوری اسلامی، جبهه مقاومت پیروز است و اسرائیل و آمریکا خار و ذلیل می‌شوند./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید