سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: جمعه این هفته آخرین جمعه ماه رمضان و روز جهانی قدس است و هموطنان در سراسر کشور در حمایت از مردم فلسطین در ابتدای روز جمعه و پیش از برگزاری نماز جمعه به خیابان‌ها آمده و در انتهای مراسم هم نماز جمعه برگزار خواهد شد.

به گزارش سلام نو ، وی افزود: در تهران این مراسم مثل سال‌های گذشته با شکوه خاصی برگزار شده و هموطنان و شهروندان تهرانی از مسیرهای مختلف به سمت دانشگاه تهران و محل برگزاری مراسم خواهند آمد و در پایان هم نماز باشکوه جمعه را خواهند خواند.

جلال ملکی گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران مثل سنوات گذشته تمام تلاش و توان خود را برای تأمین ایمنی این مراسم به کار خواهد گرفت.

وی افزود: در کنار ۱۳۰ ایستگاه سازمان آتش نشانی مستقر در شهر تهران که همیشه در آماده‌باش هستند مأموران آتش‌نشانی تهرانی با استفاده از ۳۶ دستگاه خودرو سنگین و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت در معیت ۱۹۰ نفر نیروی آتش نشانی حرفه ای از ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه صبح جمعه در بخش‌های مختلف و نقاط مختلف از مسیرها و محدوده میادین و اطراف دانشگاه تهران مستقر خواهند شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: حضور مأموران سازمان آتش نشانی تا پایان مراسم و عادی شدن تردد و رفت و آمد در بخشهای مختلف ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به شهروندان گفت: از هموطنان می‌خواهیم تا مثل همیشه بیشترین همکاری را با خادمان خود در سازمان آتش نشانی داشته باشند و در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کرده و از محل حادثه فاصله بگیرند و مراتب را با سامانه ۱۲۵ مطرح کنند./فارس

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید