ایران خودرو در حالی قیمت جدید پژو 207 دستی را اعلام کرد که افزایش 23 میلیونی آن خبر ساز شد.

پژو 207i جدید دارای موتور TU5 با توان 105 اسب بخار و گشتاور 142 نیوتن متر و امکانات و آپشن هایی نظیر سیستم مولتی مدیا 7 اینچی لمسی و پخش DVD و سیستم رهیاب، غربیلک فرمان طرح جدید به همراه کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو ( دارای چراغ روز )، چراغ های جدید عقب و آینه های جانبی مجهز به راهنما عرضه می شود.

نسخه‌ های جدیدتر 207‌‌i از پشت‌ آمپر مشکی رنگ بهره می‌ برند که از نظر ظاهر و جذابیت بهتر از نمونه‌ های سفید رنگ ابتدایی است.

‏207i با توجه به نوع جاده های کشور، نوع سوخت موجود درکشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران، متناسب سازی شده و با این موارد کاملاً همخوانی دارد. مصرف سوخت پائین موتور TU5 در کنار قدرت موتور بالای آن از جمله مزایای 207i است.

‏207i علاوه بر ایران خودرو در کشورهایی که شریک تجاری پژو محسوب می شوند از قبیل برز‫یل، آرژانتین، مالزی، چین نیز تولید و عرضه و می شود.

قیمت جدید پژو 207 دستی با رینگ فولادی ویژه دی ماه 97 از سوی ایران خودرو تعیین گردید. خودروهایی که قیمت جدیدشان از سوی ایران خودرو مشخص شده است، فروش فوری آنها طی روزهای آینده آغاز خواهد شد. اعلام قیمت پژو 207 دستی در شرایطی انجام می شود که نسخه اتوماتیک این خودرو در بازار با قیمتی در حدود120 میلیون تومان عرضه می شود و قیمت پژو 207 صندوق دار نیز که چند هفته قبل 104 میلیون تومان اعلام شده بود در بازار به حدود 135 میلیون تومان افزایش یافته است.

بنابراین می توان گفت که قیمت اعلام شده برای این خودرو هنوز تا قیمت های حاشیه بازار اختلافی معنادار دارد و بعید نیست که در هفته های آینده شاهد افزایش مجدد قیمت پژو 207 توسط ایران خودرو باشیم. در واقع در این صورت باید گفت که ایران خودرو استفاده از روش افزایش پلکانی قیمت ها را در راستای کاهش شوک مد نظر خود قرار داده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید