۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 17189643

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اجرا نشدن ماده ۹۴ مصوب برنامه پنج ساله سوم شهر تهران به پیروز حناچی تذکر داد.

به گزارش سلام نو، مرتضی الویری در صد و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: من در خصوص ارائه برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران توسط شهرداری تذکری دارم. سال گذشته بحث‌های زیادی در مورد این برنامه صورت گرفت و مقرر شد بخش باقی مانده برنامه تا پایان اردیبهشت ماه امسال به شورا ارائه شود.

وی افزود: مطابق ماده ۹۴ مصوبه برنامه پنج ساله سوم، شهرداری موظف بوده با توجه به سیاست‌های تعیین شده این برنامه را به شورای شهر تهران ارائه کند و در تدوین برنامه مواردی همچون شاخص‌های کمی مواد برنامه و هدف‌گذاری‌های پنج ساله شهر تهران را به همراه برنامه‌های راهبردی و تعیین موضوعات اولویت‌دار تا سطح عملیاتی در نظر بگیرد.

وی تاکید کرد: شهرداری باید حداکثر تا پایان اردیبشهت سال جاری این برنامه را تهیه و برای تصویب به شورای شهر تهران ارسال کند. لذا لازم است که موضوع تذکر من در اجرای ماده ۸۱ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران به عنوان تذکر به شهردار ابلاغ و پاسخ کتبی به همراه مستندات مورد نیاز به شورا ارسال شود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید