رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: برای جلوگیری از برخوردهای چندگانه، رسیدگی به موضوع بدهکاران بانکی در کمیته مشترکی در مرکز استان بررسی و با متخلفان برخورد می‌شود.<br/> 

به گزارش سلام نو، هادی هاشمیان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان اظهار کرد: همان قدر که از تولید کنندگان حمایت می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم واحد تولیدی به علت بدهکاری تعطیل شود، نمی‌گذاریم سودجویان از زیر بار بازپرداخت تسهیلات در روند.

وی همچنین از بانک‌ها خواست که لیست بدهکاران دانه درشتی که تسهیلات برای تولید دریافت کرده‌اند اما در بخش‌های دیگر سرمایه گذاری کرده‌اند و اقساط شأن را نیز نمی‌پردازند به دادگستری ارائه کنند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان، افزود: برای جلوگیری از برخوردهای چندگانه، رسیدگی به موضوع بدهکاران بانکی در کمیته مشترکی در مرکز استان بررسی و با متخلفان برخورد می‌شود.

هاشمیان با تاکید بر اینکه ما در مقابل بانک‌ها یا هیچ دستگاه دیگری نیستیم تصریح کرد: اینکه دستگاه‌ها به ویژه بانک‌ها برای وصول طلب خود واحدهای تولیدی را تعطیل کنند، راهکار خوبی نیست و اگر می‌خواهیم بدهی وصول شود باید واحد تولیدی به تولید خود ادامه دهد.

وی افزود: پارسال با همدلی و همراهی دستگاه‌های اجرایی ۲۲ واحد تعطیل و نیمه تعطیل استان رونق گرفتند و از بیکار شدن کارگران آنها جلوگیری شد.

جلسه اقتصاد مقاومتی استان با شورای هماهنگی بانک‌های استان امروز در بانک ملی استان برگزار شد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید