۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 14944210

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور گفت: علی رغم فشار اقتصادی دشمن در سال ۹۷ و ۹۸ از جهت کمی قریب به ۱۰ تا ۱۳ درصد افزایش آمار کاروان‌های راهیان نور داشتیم.

به گزارش سلام نو، سردار یعقوب سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی دراز، بیان کرد: علی رغم فشار اقتصادی دشمن در سال ۹۷ و ۹۸ از جهت کمی قریب به ۱۰ تا ۱۳ درصد افزایش آمار کاروان‌های راهیان نور داشتیم. از جهت کیفی نیز بر اساس جمع بندی که در مجموعه قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج صورت گرفته نیز آمار ما افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهایی که در مجموعه قرارگاه بسیج و سپاه که متولی هدایت زائرین هستند توجه به برنامه‌های نو و مردمی کردن برنامه‌ها بود. نقش مردم در راهیان نور سال گذشته برجسته بود و امیدواریم که در سال ۹۸ هم استمرار و امتداد داشته باشد. علی رغم محدودیت‌ها و علیرغم فشارهای اقتصادی روی مردم ولی آن‌هابه فرهنگ ایثار و شهادت علاقه و عشق دارند.

سردار سلیمانی با اشاره به تبلیغات سو دشمنان و سنگ اندازی‌های که در زمینه راهیان نور صورت گرفته است، گفت: پیش‌بینی ما این است که علی‌رغم این تبلیغات و سنگ اندازی‌ها به ویژه در بخش زائران غیر ایرانی علی‌رغم سدسازی و سنگ اندازی‌هایی که شده در قرارگاه بین المللی که هم در مجموعه سپاه است و هم در ستاد مرکزی راهیان نور کشور در حال تدوین بوده، امسال شاهد افزایش بیشتری در این زمینه باشیم./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید