۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 14934112

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن مواد مخدر در میرجاوه  خبر داد.

به گزارش سلام نو، سرهنگ محمد ملاشاهی روز شنبه در این باره اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر و اشرارمسلح، ماموران هنگ مرزی میرجاوه با رصد اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه ‌روزی به سر نخ‌هایی از ورود محموله بزرگ مواد‌مخدر به کشور آگاه شدند که با تحت پوشش قرار دادن منطقه و مسیرهای احتمالی قاچاقچیان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان موادمخدر به خیال خام خود تصور می‌کردند می توانند با استفاده از شرایط جغرافیایی و جوی منطقه محموله خود را وارد کشور کنند اما مرزداران در عملیاتی غافلگیر کننده موفق به توقیف 2 دستگاه خودور، کشف 988 کیلوگرم تریاک، 375کیلوگرم حشیش و 20 کیلوگرم مرفین شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت:مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی در سال 98 است.

وی با تقدیر از مرزنشینان و مرزداران سیستان و بلوچستان گفت: پیشگیری از جرایم نیازمند همیاری مرزنشینان با مرزبانی بوده و هدف این مجموعه از اجرای طرح‌های مبارزه با موادمخدر و قاچاقچیان مسلح در جنوب شرق کشور ارتقاء احساس امنیت در جامعه است.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان پیشرو ترین استان در جهان از لحاظ مبارزه با مواد خانمان سوز مخدر است.

این استان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) به مرکزیت زاهدان افزون بر 1100 کیلومتر مرز زمینی با افغانستان و پاکستان دارد.

میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است. /ایرنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید