رئیس دستگاه قضا افزود:  تسهیلات بانکی باید به طرف تولید سوق داده شود؛ زیرا اگر به سمت دلالی برود مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

رئیسی مطرح کرد:

به گزارش سلام نو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بازارچه‌های مرزی باید راههای ارتزاق معیشت مرزنشینان را به طریق قانونی فراهم کنند.

رئیسی در ادامه اظهار کرد: رفع حجم نقدینگی در گرو هدایت آن به سمت تولید است تا اثرات مطلوب نظیر مهار تورم ایجاد شود.

وی بر صادرات قانونی سوخت در مرزهای سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

رئیس دستگاه قضا در ادامه گفت: تسهیلات بانکی باید به طرف تولید سوق داده شود؛ زیرا اگر به سمت دلالی برود مشکلات زیادی ایجاد می‌کند.

وی بر توانمندسازی بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: ضروری است توانمندسازی از طریق پرداخت تسهیلات مورد توجه قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اهمیت تولید، گفت: هیچ کارگاه و کارخانه‌ای با توجه به اهمیت تولید نباید در کشور تعطیل شوند.

رئیسی بر حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد و افزود: واگذاری صحیح و توانمندسازی کمک کننده رونق تولید در کشور است.

وی بیان کرد: با توجه به حادثه خیز بودن کشور باید پیش بینی، پیشگیری و پیگیری مناسب حوادث طبیعی مورد توجه قرار گیرد.

وی از مسئولان سیستان و بلوچستان برای مهار سیلاب سیستان تقدیر کرد و گفت: امداد و نجات در سریع ترین زمان ممکن در این حادثه انجام شد، اما عمران و آبادانی باید دنبال شود.

رئیسی با اشاره به سیل اخیر در کشور اظهار کرد: از آنجایی که نگهداری ثروت‌های ملی امری ضروریست باید آسیب شناسی درست از این حادثه طبیعی انجام شود.

وی با اشاره به ظرفیت های سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این استان با برخورداری از ظرفیت های فراوان اقتصادی زمینه های زیادی برای سرمایه گذاری و کار آفرینی دارد.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد که مسئولان باید تلاش کنند سرمایه گذاران از بازگشت و سوددهی سرمایه اطمینان حاصل کنند.

وی با اشاره به اهمیت ریش سفیدی گفت: از آنجایی که این میانجی گری و ریش سفیدی ریشه در فرهنگ دینی و ملی ما دارد مورد حمایت دستگاه قضا قرار دارد./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید