رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه  افزود: اعتبارات استان کرمانشاه نیازمند بازنگری جدی است.

به گزارش سلام نو، حجت الاسلام حسینی کیا در نشست شورای اداری استان که روز گذشته با حضور رییس جمهور برگزار شد، به نرخ بالای بیکاری استان اشاره کرد و خواستار سرمایه گذاری شرکت های شستا، ایمیدرو و ایدرو در استان شد و گفت: این سرمایه گذاری ها به کاهش نرخ بیکاری استان کمک می کند.

وی همچنین خواستار حمایت از واحدهای تولیدی استان شد و گفت: اگر این حمایت ها صورت نگیرد همین واحدهای فعال فعلی هم تعطیلی می‌شوند.

نمیانده سنقر و کلیایی با بیان اینکه شروع آزادراه همدان- سنقر- کرمانشاه سال‌هاست مغفول مانده، خواستار تسریع در شروع این پروژه شد.

وی همچنین با بیان اینکه در حوزه گازرسانی روستایی جزو سه استانی هستیم که پایین ترین شاخص را داریم، خواستار توجه جدی به این موضوع شد.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته در بحث آسفالت راه های روستایی استان اقدامی صورت نگرفته است، گفت: راه های مواصلاتی استان نیز نیاز به ترمیم جدی دارند.

حسینی کیا با بیان اینکه در حوزه کشاورزی نیازمند افزایش تخصیص آب هستیم، گفت: آب ذخیره پشت برخی سدهای استان دو مرتبه رهاسازی شده، اما وزارت نیرو حاضر نیست افزایش تخصیص برای کشاورزان بدهد.

وی از ممنوعیت صادرات نخود انتقاد کرد.

رییس مجمع نمایندگان کرمانشاه با اشاره به قرار گرفتن شهر کرمانشاه در لیست مناطق جنگی، گفت: انتظار داریم شهرهای شرقی استان نیز در این لیست قرار بگیرند.

وی همچین با بیان اینکه بر اثر وقوع زلزله و سیل اخیر بازاریان کرمانشاه شرایط خوبی ندارند، خواستار در نظر گرفتن معافیت مالیاتی برای آنان شد.

وی بر رفع مشکل جذب ناظرین بخش کشاورزی هم تاکید کرد./ایلنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید