جوانه گندم مانع بزرگی برای چین و چروک های پوستی می باشد و به عنوان یک ضد چروک قوی عمل می کند.

در این روزهای پایانی پاییزی و در آستانه ی ورود به نخستین ماه زمستان باید بیش از قبل مراقب پوست بود و برای حفظ زیبایی و طراوت آن بسیار تلاش کرد زیرا پوست از قسمت های حساس بدن می باشد.

پوست به دلیل سرمای هوا و کم آبی حالت کدر شده و بسیار خشک می شود.از اینرو باید از آن مراقبت کرد و باید از محصولاتی استفاده نمود تا طراوت و زیبایی خود را بدست آورد.

یکی از این محصولات،کرم های آرایشی و بهداشتی می باشند که حتما باید مناسب فصل سرما انتخاب شوند.این کرم ها باید دارای مرطوب کنندگی و عصاره هایی مانند جوانه گندم باشند که خشکی پوست را ازبین برده و رطوبت کافی را به پوست ببخشند.

جوانه گندم دارای ویتامین E است که در کنار آن استفاده از آب کافی،میوه ها و سبزیجات بسیار برای پوست حائزاهمیت می باشند زیرا مانعی برای شکسته شدن الاستین و کلاژن هستند و پوست را شاداب تر و سالم تر نگه می دارند.

جوانه گندم همچنین دارای یک ویتامین مفید دیگر یعنی C هم می باشد که یک ضد لک قوی محسوب می شود و می توان هم به صورت خوراکی و هم به صورت ماسک از آن استفاده نمود تا از بروز لکه های ناشی از آفتاب جلوگیری کند.

بسیاری از کمپانی های مواد آرایشی و بهداشتی از جوانه گندم برای تولید محصولات خود استفاده می کنند و علت آن هم این است پودر جوانه گندم بسیار مفید است زیرا خواص نرم کنندگی و مرطوب کنندگی قوی ای دارد و افرادی با پوست خشک براحتی می توانند از آن استفاده نمایند.

جوانه گندم همچنین مانع بزرگی برای چین و چروک های پوستی می باشد و به عنوان یک ضد چروک قوی عمل می کند.

روغن جوانه گندم باعث افزایش انرژی سلولی می شود و از پیری پوست جلوگیری می کند.

کد خبرنگار: ۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید