۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
کد خبر: 12271305

وقتی دایی عصبانی شد و تصمیم به تحریم صدا و سیما گرفت که شبکه های مختلف تلویزیون اقدام به پخش حرف های شجاعی کردند و به این ترتیب آقای گل دنیا بی خیال صدا و سیما شد و حالا هم قصد آشتی ندارد

به گزارش سلام نو، این داستان شروع درگیری های دایی با صدا و سیما بود؛ وقتی امیرحسام شجاعی بازیگر سینما و تلویزیون که البته چندان هم در این عرصه حداقل میان عموم مردم شناخته شده نیست، یک روز پیش از دیدار سایپا مقابل سپیدرود رشت که علی کریمی هدایت آن را برعهده داشت، ادعا کرد در هتلی که علی دایی و تیمش مستقر بودند، سرمربی نارنجی پوشان به او اتهام جاسوسی از جلسه فنی اش برای تیم رقیب یعنی سپیدرود زده و سپس به همراه محمد دایی برادرش او را به قسمتی برده اند که از دید دوربین های هتل مخفی مانده و شروع به کتک زدنش کردند.

البته این فقط شروع ماجرا بود و وقتی دایی عصبانی شد و تصمیم به تحریم صدا و سیما گرفت که شبکه های مختلف تلویزیون اقدام به پخش حرف های شجاعی کردند. علی دایی در واقع معتقد بود صدا و سیما پیش از پخش اظهارات آن هنر پیشه باید از صحت و سقم ماجرا اطلاع کسب می کرد و بعد خبر را نشر می داد.

سرمربی تیم سایپا حالا یک سالی می شود که با دوربین های صدا و سیما صحبت نمی کند و این کار را در یکی از کنفرانس های خبری خود آغاز کرد و تاکید کرد تا میکروفون های صدا و سیما از مقابلش برداشته نشود، حاضر به صحبت کردن نیست؛ اما هر چه از آغاز این ماجرا سپری شده، این رابطه به سردی بیشتری گرائیده؛ چرا که درگیری ایجاد شده در رشت تنها بخشی از مخالفت های دایی با صدا و سیما و واکنش آن در قبال درگیری هایی بوده که علی دایی یک طرف آن بوده است.

دیدار رفت پرسپولیس و سایپا بار دیگر رابطه دایی و تلویزیون را سردتر کرد. پس از آن مسابقه که حواشی زیادی پس از سوت پایان داشت و درگیری به رختکن کشیده شد، مهدی ضیایی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ادعا کرد که دایی به صورت او سیلی زده؛ او توضیح داد که به دایی گفته برای جلوگیری از افزایش دامنه درگیری ها به رختکن برود ولی با سیلی سرمربی سایپا روبرو شده؛ دایی اما صحبت های این خبرنگار را تکذیب کرد و وقتی برنامه "شب های فوتبالی" به ضیایی اجازه مطرح کردن شکایتش را داد، دایی علیرغم تلاش مجریان برنامه شب های فوتبالی بار دیگر بر موضع خود تاکید کرد و روی آنتن صدا و سیما حاضر به گفتگو نشد. در واقع علی دایی با برنامه شب های فوتبال تماس می گیرد و می گوید موبایل من خاموش نیست اما اصلا با تلویزیون ملی مصاحبه نخواهم کرد و این حرف ها در واکنش به صحبت های شهاب قاسمی بود که در برنامه گفته بود با علی دایی تماس گرفتیم ولی تلفن همراه او خاموش بود.

علی دایی طی این مدت بارها با دوربین های تلویزیونی مواجه شده که قصد مصاحبه با او را داشته اند ولی هیچ گاه از دیدگاه خود کوتاه نیامده و حالا پس از پایان دیدار برابر پیکان موضع تندی نسبت به صدا و سیما انتخاب کرده؛ او که پیش تر تمایلی به صحبت در این مورد نداشته، در خصوص بازی امروز تیمش که از هیچ شبکه تلویزیونی پخش نشد، گفت: « بی‌تفاوتی در مورد لیگ برتر نیست، درباره تیمی است که من سرمربی‌اش هستم. همه بازی‌ها را شبکه‌های ورزش و شما پخش می‌کنند. امروز می‌توانستند بازی را پخش کنند، اما فکر کنم به خاطر وجود من چنین کاری نکردند و نمی‌کنند. ما هم مشکلی نداریم و کارمان را می‌کنیم. اگر حرفی می‌زنیم، پایش ایستاده‌ایم. تیم نتیجه بگیرد، نگیرد برای ما فرقی نمی‌کند و کار خودمان را انجام می‌دهیم.»

رابطه علی دایی که سرشناس ترین فوتبالیست ایران در دنیا به شمار می رود، مدت ها است که با تلویزیون به تیرگی کشیده؛ دایی خواهان عذرخواهی رسمی صدا و سیما شده و گفته با صلابت روی حرف خود ایستادگی می کند و در سوی دیگر صدا و سیما هم واکنشی به این موضوع نداشته و انگار برنامه ای برای عذرخواهی از علی دایی ندارد.

ورزشگاه شهر قدس آخرین مکانی بود که این رابطه بیشتر از گذشته فاصله گرفت و اینکه چه اتفاقاتی در آِینده انتظار رابطه دایی و تلویزیون ملی را می کشد، مشخص نیست.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید