۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: 11672025

استقلال خوزستان در روزی که فرزین  گروسیان دروازه بان اصلی اش را نداشت تن به شکست داد ولی این دروازه‌بان معتقد است تیمش هنوز شانس ماندن در لیگ برتر را دارد.

به گزارش سلام نو، استقلال خوزستان در روزی که فرزین  گروسیان دروازه بان اصلی اش را در اختیار نداشت با سه گل مغلوب تراکتورسازی مدعی شد تا کماکان در قعر جدول رده بندی حضور داشته باشد. گروسیان درباره مصدومیتش در این بازی گفت:« دو روز قبل از بازی خودم هم دقیقا نفهمیدم چه شد که توپ  به انگشتم برخورد کرد و انگشتم خیلی وحشتناک در رفت. دکترهای تیم زحمت کشیدند و همانجا انگشتم را جا انداختند اما دستم ورم زیادی داشت. خودم خیلی انگیزه داشتم که برابر تراکتور بازی کنم، به همین خاطر تا روز بازی با کمک دکترها تقریبا آماده شدم اما مربیان ترجیح دادند بازی نکنم.»

او در ادامه درباره شرایط اینروزهای استقلال خوزستان و آیا اینکه تیم می تواند فاصله 4 امتیازی با سپیدورد را جبران کند گفت:« ما تمام تلاشمان را می کنیم که تا پایان فصل شرایط را تغییر بدهیم. تیم خوبی داریم ، از زمانی که من آمدم آقای پیری و سالاری واقعا برای تیم زحمت می کشند، الان هم آقای رحیمی مدیرعامل تیم شده و ای کاش زودتر آمده بود. او در این مدت کنار تیم و بچه ها بوده و حضورش کاملا احساس شده است. از طرفی آقای سیروس نعمتی نژاد سرمربی تیم با فکر جدید آمده و من احساس می کنم شرایط برای اینکه بتوانیم در ادامه نتیجه بگیریم بهتر است.» او  افزود:« تیم ما در زمان آقای بوستانی و قنبری هم فوتبال خوبی بازی می  کرد اما نتیجه نمی گرفت ضمن اینکه آن شش امتیاز شرایطمان را بد کرد. با این حال همه دیدند ما در آزادی ده نفره می توانستیم پرسپولیس را ببریم و بازی های خیلی خوبی انجام دادیم.»

دروازه بان  1.91 سانتیمتری استقلال خوزستان در ادامه گفت:« ما بعد از بازی با پارس جنوبی چند بازی پشت سرهم با فولاد، نساجی و نفت مسجد سلیمان در اهواز داریم و باید از این بازی ها امتیازات خوبی بگیریم.»گروسیان درباره سال 97 گفت:« امسال واقعا سال خوبی برای من بود و جا دارد از همه مردم خوزستان تشکر کنم. درست است تیم ما نتیجه نگرفت اما واقعا سال خوبی را در اهواز و کنار مردم خوب اینجا و هواداران استقلال خوزستان داشتم. در کل سال خوبی از نظر فوتبالی برایم بود و از هم‌تیمی ها و هواداران تشکر می کنم.»

بازیکن 26  ساله و مازندرانی همچنین با اشاره به سیل های اخیر شمال و مرکز کشور هم گفت:« در اهواز که هوا خوب و بهاری است و سدهای سمت کارون هم باز شده است. اما شنیده ام که در شمال و منطقه ای که خانواده ام زندگی می کنند برای سیل هشدار داده اند و امیدوارم خسارتی برای مردم به بار نیاورد.»

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید