فرماندار کوهرنگ گفت:جاده ارتباطی دهستان موگویی به بزنوید استان لرستان حدفاصل روستای صالح آباد -  روستای چین نیز به دلیل ریزش کوه و سنگ‌های بزرگ که قابل جا به جایی نیستند، مسدود شده است.

به گزارش سلام نو، مرتضی زمانپور   منطقه چهارمحال و بختیاری – اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف پراکنده در سطح شهرستان مشاهده می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل ریزش بهمن در جاده ارتباطی منطقه لفت – بازفت، راه ارتباطی هفت روستا مسدود شده است، افزود: طول بهمن 800 متر و ارتفاع آن شش متر است.

زمانپور تصریح کرد: هم اکنون نیروهای راهداری در تلاش هستند تا این جاده را بازگشایی کنند و به صورت خوشبینانه تا 48 ساعت آینده بازگشایی خواهد شد.

وی ادامه داد: جاده ارتباطی دهستان موگویی به بزنوید استان لرستان حدفاصل روستای صالح آباد -  روستای چین نیز به دلیل ریزش کوه و سنگ‌های بزرگ که قابل جا به جایی نیستند، مسدود شده و برای این مهم به بیل مکانیکی نیاز است که هماهنگی لازم انجام شده و قرار است این امر صورت گیرد.

زمانپور گفت: جاده دزک سرچشمه دوآب صمصامی به دلیل اینکه همچنان طغیان رودخانه ادامه دارد، مسدود است و تلاش‌ می‌شود این جاده بازگشایی و یا جاده دیگری جایگزین این جاده شود.

فرماندار کوهرنگ بیان کرد: برای خدمات رسانی به هفت روستای منطقه نیز دو فروند بالگرد به دستور استاندار استان فراهم شده اما به علت نامساعد بودن هوا، امکان پرواز بالگردها وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید