رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: محور شاهرود-آزادشهر به دلیل بارش  برف و کولاک مسدود شده است.

به گزارش سلام نو، سرهنگ تقی کبیری ، ضمن اشاره به بارش سنگین برف طی ۲۴ ساعت گذشته تا کنون در استان سمنان به خصوص محورهای کوهستانی، بیان کرد: بارش برف محور شاهرود-آزادشهر از طریق خوش‌ییلاق را کاملاً مسدود کرد.

وی افزود: بارش برف همچنین محورهای فولاد محله و چشمه علی در دامغان را نیز مسدود کرده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تردد در این محورها تا بازگشایی مجدد توسط عوامل راهداری ممنوع است و مسافران این مسیرها را برای تردد انتخاب نکنند.

کبیری با بیان اینکه بارش برف در نقاط کوهستانی استان سمنان سنگین گزارش شده است، گفت: تردد در تمام محورهای کوهستانی استان فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

وی افزود: از تردد خودروها در محورهای مرتفع استان سمنان بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: همراه داشتن لباس گرم، اطمینان از سلامت خودرو، همراه داشتن سوخت کافی، غذای خشک و … در زمره توصیه‌های پلیس راه به مسافران است.

محمد کرم محمدی فرماندار شاهرود نیز  ضمن اشاره به مسدود بودن محور شاهرود-آزادشهر گفت: امدادرسانی به خودروها و مسافران در راه مانده با همراهی یگان‌های امدادی در حال انجام است و تلاش داریم تا کسی در راه نماند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان  در محورهای برفگیر را در یک دهه اخیر بی سابقه توصیف کرده و خواستار رعایت تمام نکات ایمنی از سوی مسافران شده است.

پیشنهاد می‌شود مسافران چرخ زاپاس خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده که در هنگام ضرورت، تنها نیز به نصب زنجیر بر روی یک چرخ باشد، این کار سبب می‌شود تا ۵۰ درصد در زمان نصب زنچیر چرخ صرفه جویی شود./مهر

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید