دو سه روزی است که خبر کاهش ۳۰۰هزار دنبال کننده صفحه اینستاگرام محمدرضا گلزار در سایت های خبری مختلف منتشر می شود و بسیاری از افراد دلیل آن را صحبت های جنجالی و پر از حاشیه او پس از جشنواره جام جم می دانند.

در اختتامیه جشنواره جام جم، محمدرضا گلزار به خاطر اجرای مسابقه «برنده باش» توانست موفق به دریافت جایزه شود که پس از آن، گلزار سخنانی گفت که نه تنها با واکنش بسیاری از مجریان، دنبال کنندگان و مردم روبرو شد بلکه خبرها حاکی از ریزش دنبال کنندگان او در صفحه شخصی اش می باشد.

سخنان محمدرضا گلزار حاکی از این بود که مسابقه «برنده باش» و عوامل آن توانسته اند مخاطبانی که حتی با تلویزیون قهر کرده بوده اند را با این رسانه آشتی دهند و تشکر ویژه او از مدیر شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران هم با واکنش های بسیاری همراه بود.

محمدرضا گلزار که در این سال ها نام‌خودش را به عنوان سوپراستار معرفی کرده در جذب مخاطبان مسابقه «برنده باش» نقش مهمی را ایفا کرده است اما این نقش آن طور نبوده است که خود و مسابقه «برنده باش» را یک برند خاص تلویزیون دانسته و با سخنان خود بسیاری از همکارانش در حیطه اجرا را زیرسوال برده است.

پس از صحبت های او، بسیاری از رسانه ها با انتشار تصویر قبل و بعد صفحه شخصی محمدرضا گلزار این طور اذعان کرده اند که ۳۰۰هزار نفر از دنبال کنندگان این سوپراستار سینمای ایران کاهش یافته است؛ به طوری که برخی از تصویرهای قبل از اختتامیه جشنواره نشان دهنده عدد  ۶.۴m   بوده است اما پس از آن، ۶.۲عددی است که در قسمت دنبال کنندگان دیده می شود.

پس از اختتامیه جشنواره جام جم، برخی اظهار کردند که محمدرضا گلزار در جریان این جشنواره و پس از آن سخنان از چشم مردم افتاد؛  زیرا برخی از توئیت های منتقدانه کاربران را منتشر کردند که یکی از آن ها نوشته بود:

#عادل: سخت ترین سال کاریم بود، با من بی مهری شد.

#گلزار: به افتخار مدیر بادرایت شبکه ۳دست بزنید.

فرق آدما همینجاها مشخص میشه.

گویا حاشیه های جشنواره جام جم، جوایزش و اتفاقات پس از آن هنوز به اتمام نرسیده است؛ زیرا در سه روز گذشته هم محسن تنابنده در صفحه شخصی اش در اینستاگرام در خصوص جوایز متعددی که نصیب بسیاری از افراد شایسته و بایسته شد این طور نوشت:

جشنواره جام جم عین مجلس ختمه، جایزه شم عین خرما هرکس از در میاد بیرون یکی دستشه.

آقا جم و جور کنید این جام جم رو بزارین جایزه اش ارزش پیدا کنه.

تنها کسی که از جشنواره جایزه نگرفت صندلی کنار دستیه آقای رویگری بود اونم به خاطر این که تا آخر مراسم خالی موند. البته به منم از ماحصل این ستاره مربع فلان عدد یه خرمای لهیده رسید،، فاتحه

محمدزبرجدی، مجری، کارگردان و تهیه کننده تلویزیون هم در پاسخ نوشت:

تازه میرباقری تأکید داشت که هیچ جشنواره ای به بزرگی جشنواره جام جم نیست...میمیک حضار، در حال تعجب بود.

سپس، آزاده نامداری هم پُستی با این مضمون منتشر کرد:

این همه سرمایه با صرف انرژی و هزینه طی سال های سال در تلویزیون باشد، بعد بخشی از این مجریان حرفه ای در سازمان را روانه خانه کنیم و دیگران را هم به حاشیه!

و در نهایت بهترین اجرای تلویزیونی در جشنواره جام جم را به فردی که در حرفه دیگری موفق بوده اهدا نماییم!!

کاش برنامه های موفق دور و نزدیک این عزیزان بار دیگر آزادانه فرصت اجرا پیدا می کردند تا آن وقت مفهوم مخاطب بیشمار را با هم می دیدیم...

پ.ن.همکاران عزیزم خسته نباشید اما آن روزی که از تحقیر مجریان حرف میزدم دلهره ی این روزها را داشتم، انتخاب یا انتصاب؟؟؟

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید