۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
کد خبر: 55511920

در قلب دبی، جایی فراتر از آسمان‌خراش‌ها و مراکز خرید لوکس، دنیایی از حیوانات وحشی منتظر شماست.

دنیای وحش در سافاری پارک دبی

به گزارش سلام نو آنطور که کجارو نوشته است سافاری پارک دبی که در سال ۲۰۱۷ افتتاح شد، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین باغ وحش‌های جهان، تجربه‌ای منحصر به فرد از حیات وحش را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. این پارک با تمرکز بر آموزش و حفاظت، فرصتی استثنایی برای آشنایی با حیوانات مختلف از سراسر جهان و اکوسیستم‌های گوناگون فراهم می‌کند.

گشتی در میان چهار قاره

سافاری پارک دبی، گویی کره زمین را در خود جای داده است. در این پارک می‌توانید در دشت‌های آفریقا با شیرهای باشکوه و زرافه‌های بلندقامت همسفر شوید، در جنگل‌های انبوه آسیا به تماشای اورانگوتان‌ها و ببرهای بنگال بنشینید، در بیابان‌های عربستان با غزال‌ها و شترها همراه شوید و در دهکده کاوشگر، سفری ماجراجویانه به دو قاره آسیا و آفریقا را تجربه کنید.

دهکده آفریقا: سرزمین غول‌ها و موجودات شگفت‌انگیز

دهکده آفریقا، قلب تپنده سافاری پارک دبی است. در این بخش می‌توانید با غول‌های آفریقا، فیل‌های عظیم‌الجثه و میرکت‌های کوچک و بازیگوش ملاقات کنید. شیرهای سفید، کفتارهای راه‌راه، اسب‌های آبی کوتوله، شامپانزه‌ها و لاک‌پشت‌های غول‌پیکر، تنها بخشی از ساکنان این دهکده هستند.

باغ پرندگان: پرواز در رنگ‌های خیره کننده

در باغ پرندگان سافاری پارک دبی، به تماشای بال‌های رنگارنگ و آوازهای دلنشین پرندگان از سراسر جهان بنشینید. در این بخش می‌توانید با کمک راهنماها، پرندگان مختلف را شناسایی کرده و در مورد زیستگاه و زندگی آن‌ها اطلاعات کسب کنید.

دنیای وحش در سافاری پارک دبی

خانه خزندگان: دنیای خزنده‌ها در تاریکی

خانه خزندگان، مکانی برای شجاعان است! در این بخش، بیش از ۵۰ گونه خزنده، از جمله مارها، مارمولک‌ها و لاک‌پشت‌ها، در انتظار شما هستند. از تماشای لاک‌پشت پلنگی با سرعت فوق‌العاده کم تا یافتن ایگوانای سبز استتار شده، اوقات هیجان‌انگیزی را در این بخش تجربه خواهید کرد.

دهکده آسیایی: سرزمین اژدها و غول‌های پشمالو

دهکده آسیایی با معماری چینی و مجسمه‌های اژدها، شما را به سفری در شرق دور می‌برد. در این بخش می‌توانید با گیبون‌های پرجنب‌وجوش، اردک‌های ماندارین زیبا و خرس سیاه آسیایی که از حشرات، علف‌ها، میوه‌ها و آجیل تغذیه می‌کند، آشنا شوید. همچنین، شترمرغ‌های شاخدار جنوبی، پرندگانی غول‌پیکر و بی‌بال هستند که نقشی حیاتی در چرخه طبیعت ایفا می‌کنند.

دهکده کاوشگر: سفاری در میان وحشی‌ترین حیوانات

دهکده کاوشگر، محبوب‌ترین بخش سافاری پارک دبی است. در این بخش، با سافاری در اتوبوس‌های مخصوص، حیات وحش بکر آفریقا را از نزدیک مشاهده خواهید کرد. شیرها، ببرها، یوزپلنگ‌ها، گاومیش‌های آبی و بزرگ‌ترین گروه بابون‌های امارات، تنها بخشی از ساکنان این دهکده هستند. در ایستگاه زرافه، می‌توانید این حیوان دوست‌داشتنی را نیز از نزدیک ببینید و به آن غذا بدهید.

نمایش‌های زنده: سرگرمی و آموزش در کنار هم

در سافاری پارک دبی، نمایش‌های زنده متعددی برای سرگرمی و آموزش بازدیدکنندگان برگزار می‌شود. نمایش موجودات شگفت‌انگیز جهان، نمایش پرندگان و نمایش شیرهای دریایی، از جمله این نمایش‌ها هستند.

دنیای وحش در سافاری پارک دبی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید