بعضی تفریحات آبی بسیار هیجان‌انگیز و متفاوت هستند از این رو با ما همراه باشید و درباره تجربه فوق‌العاده فلای بورد در کیش بدانید.

تجربه فوق‌العاده فلای بورد در کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: فلای بورد کیش لذت راه رفتن در چند متر بالای سطح آب را برایتان ممکن می‌سازد. . این وسیله یکی از بهترین تفریحات آبی کیش است و طرفداران پروپاقرصی دارد. همین اول کار بگوییم که وسایل و تجهیزات فلای بورد را می‌توانید در سواحل و از کلوپ‌های تفریحی جزیره کیش اجاره کنید. پرواز کردن با فلای بورد بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس، خاطره‌انگیزترین تفریح در کیش را برایتان به ارمغان می‌آورد. دوست دارید قدرت عضلات پای خود را محک بزنید؟ پس این ورزش مخصوص شماست! اگر عضلات پای قوی و محکمی دارید می‌توانید این وسیله را کنترل و هدایت کنید.

فلای بورد کیش چیست؟

با ظهور و پیشرفت فناوری و تکنولوژی‌های جدید، تحقق آرزوی پرواز برای انسان دیگر دور از ذهن نبود. انسان ابزار و وسایل مختلفی برای پرواز ساخت. بعضی از این وسایل صنعتی و بعضی هم فقط جنبه تفریحی دارند. فلای بورد یکی از این وسایل است که فقط جنبه تفریحی دارد و در مناطقی که دریا دارند، استفاده می‌شود. جزیره کیش یکی از میزبان‌های فلای بورد برای گردشگران و توریست‌ها است. در این جزیره می‌توانید اوج لذت پرواز بر روی دریای خلیج فارس را تجربه کنید.

تجربه فوق‌العاده فلای بورد در کیش

فلای بوردها کفش‌هایی هستند که بعد از پوشیدن آن‌ها، در محدوده مشخصی که مسئولین برای‌تان در نظر می‌گیرند، مستقر می‌شوید و می‌توانید با آن‌ها وسیله پرواز کنید! انجام حرکات آکروباتیک و زیبا با فلای بورد جذابیت این وسیله تفریحی را برای توریست‌ها بیشتر می‌کند. رابط بین کفش‌های فلای بورد و جت اسکی آن لوله‌هایی هستند که وظیفه کنترل سرنیشین را بر عهده دارند. این لوله‌ها با پمپاژ آب حرکت و فرد را در ارتفاع از سطح دریا نگه می‌دارند. بالاترین سطح ارتفاع این وسیله تفریحی ۱۲ متر است.

فلای بورد کیش برای اینکه به حرکت در آید، با چند بار چرخش به دور جت اسکی، کم کم به سمت بالا می‌رود و سپس فرد را برای مدت مشخصی در ارتفاع نگه می‌دارد. زمانی که تازه سوار این وسیله می‌شوید و در حال اوج گرفتن هستید، زیباترین لحظاتی است که با فلای بورد سپری می‌کنید. اوج هیجان و ترسی که هنگام رفتن به ارتفاع تجربه می‌کنید، بی‌نظیر و لذت‌بخش است.

وقتی که فلای بورد در ارتفاع کامل قرار گرفت، حالا نوبت به هنرنمایی کسانی می‌رسد که قدرت بدنی دارند و می‌توانند به خوبی این وسیله را کنترل کنند.

تجربه فوق‌العاده فلای بورد در کیش

این افراد روی آسمان حرکت نمایشی بسیار زیبایی می‌زنند که هم برای خودشان و هم برای کسانی که در حال تماشای‌شان هستند، لذت‌بخش است. اما فکر نکنید که تنها با انجام حرکت آکروباتیک است که لذت فلای بورد را تجربه می‌کنید! همین‌که بر فراز آسمان با این وسیله قرار بگیرید و هر بار با نیروی آب بالا و پایین بروید، لذت بسیار زیادی تمام وجودتان را در بر می‌گیرد. توصیه می‌کنیم اگر به ورزش‌های آبی علاقه دارید، حتما فلای بورد کیش را برای چند بار امتحان کند. در هر بار تجربه پرواز با این وسیله، در هدایت و کنترل آن مهارت بیشتری پیدا می‌کنید و حرکات بهتری می‌توانید بزنید.

فلای بورد کیش کجاست؟

اما منطقه فلای بورد کیش کجاست؟ برای این تفریح باید به سراغ کلوپ‌های تفریحی جزیره کیش بروید. کلوپ‌های مختلفی فلای بورد را اجاره می‌دهند و شما می‌توانید از خدمات‌شان استفاده کنید. در زیر به ذکر و معرفی این کلوپ‌ها می‌پردازیم:

ساحل سیمرغ: ساحل سیمرغ پر از امکانات تفریحی مختلف است که از جمله آن‌ها می‌توان به فلای بورد اشاره کرد. برای رفتن به این پارک باید به جنوب شرقی جزیره کیش بروید.

تجربه فوق‌العاده فلای بورد در کیش

کلوپ‌های تفریحی ساحل سیمرغ محلی مناسب برای اجاره فلای بورد هستند. از آن‌جا که این ساحل تفریحات دیگری مثل سایر تفریحات آبی، پینگ‌پنگ، پیست اسکی و ... دارد، می‌توانید بعد از فلای بورد با دیگر تفریحات این ساحل سرگرم شوید

ساحل اسکله تفریحی: یکی دیگر از مناطق فلای بورد کیش، ساحل اسکله تفریحی است. کلوپ‌های این ساحل نیز تمامی امکانات لازم را در اختیارتان می‌گذارند و کمک‌تان می‌کنند تا طعم لذت سواری بر این وسیله در آسمان دریای خلیج فارس را بچشید. ساحل اسکلی تفریحی در شمال شرقی جزیره کیش واقع است

ساحل دامون: در ساحل دامون علاوه بر فلای بوری کیش، می‌توانید لذت سواری بر جت اسکی را هم تجربه کنید. ساحل دامون یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است و چشم‌اندازهای زیبایی دارد. شما می‌توانید ابتدا تفریح با فلای بورد را امتحان و سپس خود را به آرامش بی‌نظیر این ساحل و تماشای دریای آن دعوت کنید.

تاریخچه فلای بورد کیش

از زمان تولد فلای بورد مدت زیادی نمی‌گذرد. حدود یک دهه است که این وسیله به عنوان یکی از مهیج‌ترین وسایل در تفریحات آبی بین مردم جهان معروف است.

تجربه فوق‌العاده فلای بورد در کیش

فلای بورد برای اولین بار توسط «فرانک زاپاتا» به دنیا معرفی شد. حالا هم علاقه‌مندان به این وسیله تجربه لذت پرواز با آن را مدیون این قهرمان جت اسکی هستند. بعد از اینکه زاپاتا این وسیله را به رخ تمام دنیا کشید، فلای بورد حتی به مسابقات جت اسکی جهانی هم راه پیدا کرد. به مرور زمان فلای بورد در تمام دنیا شناخته شد و سپس وارد ایران و جزیره زیبای کیش شد.

فلای بورد از زمان ظهور تا الان، یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات کیش است. کسانی که می‌خواهند آدرنالین خون‌شان را بالا ببرند، می‌توانند فلای بورد کیش را امتحان کنند.

قبل از اینکه سوار فلای بورد کیش شوید، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

  • چه افراد حرفه‌ای و چه افراد مبتدی، بهتر است اول از فلای بوردهای ابتدایی استفاده کنند تا بدن‌شان گرم شود. بعد از این کار آن‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که از فلای بوردهای حرفه‌ای استفاده کنند یا نه.
  • اگر نمی توانید به خوبی دستگاه را کنترل کنید، حتما از مربیان و مسئولین کلوپ‌های تفریحی کمک بگیرید. آن‌ها تمام آموزش‌هایی که نیاز است را در اختیارتان می‌گذارند تا در حین تفریح با فلای بورد دچار مشکل نشوید.

تجربه فوق‌العاده فلای بورد در کیش

  • اگر سابقه بیماری‌های خطرناک مثل بیماری‌های قلبی دارید، بهتر است که از دیگر تفریحان کیش که هیجان کمتری دارند استفاده کنید.
  • کسانی که ترس از ارتفاع دارند، بهتر است که از فلای بورد استفاده نکنند. چون حین پرواز ممکن است بیهوش شوند یا مشکلاتی مثل این برای‌شان به وجود بیاید.
کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید