ساری بازارهای و مراکز خرید بسیار خوبی دارد از این رو با ما همراه باشید و درباره چند بازار جذاب‌تر برای بازارگردی در ساری بیشتر بدانید.

چند بازار جذاب‌تر برای بازارگردی در ساری

سلام نو _ سرویس گردشگری: ساری، شهری در شمال ایران و مرکز استان مازندران است که در آن مراکز خرید و بازارهای سنتی متعددی برای تهیه‌ی انواع وسایل مورد نیاز، قرار دارد. در این شهر دیدنی و دوست‌داشتنی کشور، بازارهای سنتی و مراکز خرید متعددی نیز وجود دارد که گردشگران می‌توانند هنگام حضور در آن پس از سیاحت مناطق دیدنی ساری، از خریدی خاطره‌انگیز نیز لذت ببرند.

بازارهای سنتی ساری؛ جذاب برای بازارگردی

بازار بزرگ امام رضا ساری

اگر علاقهمند به انواع پوشاک آقایان، بانوان، کودکان، انواع صنایع دستی، بدلیجات و غیره هستید که علاوه بر کیفیت قابل قبول، قیمت های بسیار خوبی هم داشته باشند، پیشنهاد می کنیم در سفر به ساری نگاهی به بازار بزرگ امام رضا بیاندازید. این بازار در بلوار امام رضا و قبل از پل فراورده های نفتی قرار دارد و با نام بازار ترکمن مرکزی هم شناخته می شود. لازم به ذکر است بازار بزرگ امام رضا ساری کالاهایی را دارد که اکثر آن ها از مرز اینچه بروزن وارد شده اند و برای همین، با نام بازار ترکمن مرکزی هم شناخته می شود.

چند بازار جذاب‌تر برای بازارگردی در ساری

بازار ترکمن ها ساری

در میان بازارها و مراکز خرید مختلف ساری، معروف ترین و همواهر شلوغ ترین بازار شهر، بازار ترکمن ها است. این بازار در خیابان ملا مجدین قرار دارد همواره شاهد شلوغی کم نظیری در این بازار هستیم بطوریکه همواره به گردشگران پیشنهاد شده اگر قصد مراجعه به بازار ترکمن های ساری را در ایام شلوغ سال مانند تعطیلات چند روزه دارند، با خودروی شخصی نروند چراکه با معضلی با نام جای پارک روبرو خواهند شد. بازار ترکمن ها درواقع بورس انواع پوشاک بخصوص پوشاک زنانه، انواع صنایع دستی، سوغات، وسایل آشپرخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی است و اکثر فروشنده های بازار، ترکمن ها هستند که اکثر اجناس خود را از مرز وارد می کنند.

بازار نرگسیه و رجایی ساری

یکی از قدیمی ترین بازارهای ساری که همیشه هم جزء شلوغ ترین بازارها بوده است، بازار نرگسیه و رجایی می باشد. بازار نرگسیه و رجایی بخش های مختلفی دارد که یکی از معروف ترین آن ها، بخش کاموا فروشی است بطوریکه گفته می شود این بخش به عنوان بزرگترین بازار کاموافروشی در شمال کشور شناخته شده و انواع وسایل مورد نیاز برای بافندگی هم در آنجا عرضه می شود.

چند بازار جذاب‌تر برای بازارگردی در ساری

بازار نرگسیه و رجایی ساری در کنار جاذبه های گردشگری و تاریخی هم قرار دارد که شامل کاخ قدیمی آقا محمد حان قاجار می باشد. لازم به ذکر است بازار نرگسیه و رجایی در خیابان انقلاب، کوچه نواب نادر و پشت استانداری قرار دارد.

مراکز خرید جذاب‌تر در ساری

پاساژ الهیه

یکی از مشهورترین مراکز خرید در شهر ساری، پاساژ الهیه‌ی این شهرستان است که در اصلی‌ترین منقطه‌ی تجاری ساری ساخته شده است. پاساژ الهیه مکانی است بسیار شیک، لوکس و بزرگ که در ۶ طبقه احداث شده است. ۳ طبقه‌ی آن تجاری بوده و ۳ طبقه‌ی دیگر آن به پارکینگ اختصاص داده شده است. در این پاساژ بالغ بر ۹۰ واحد تجاری مشغول فعالیت است که اکثر آن‌ها مختص کیف، کفش و پوشاک بانوان است. همچنین در یکی از طبقات پاساژ فروشگاهی وجود دارد که با مراجعه به آن می‌توان تمامی ملزومات خانه و آشپزخانه را با قیمتی مناسب تهیه کرد. وجود یک کافی‌شاپ در این مرکز خرید و حضور در آن می‌تواند خاطره‌ی یک خرید لذت‌بخش را در ذهن گردشگران ثبت کند.

آدرس: ساری، خیابان قارن، پاساژ الهیه

چند بازار جذاب‌تر برای بازارگردی در ساری

مرکز خرید پردیس ساری

یکی دیگر از مراکز خرید مشهور و شناخته‌شده‌ی شهر ساری، مرکز خرید این شهرستان شمالی کشور است که در مجاورت دریا قرار گرفته و دارای محیطی کاملا آرام و دوست‌داشتنی است. این مرکز خرید با وجود داشتن واحدهای تجاری کم، عرضه‌ کننده‌ی برندهای خوب با قیمتی قابل قبول است.

آدرس: ساری، جاده‌ی دریا، بعد از دانشگاه آزاد ساری، مرکز خرید پردیس

پاساژ چهل ستون

پاساژ چهل ستون ساری را به‌عنوان بورس انواع گوشی‌های تلفن همراه می‌شناسند. در این مرکز خرید می‌توان تنوع جالبی از گوشی، تبلت، لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن‌ها را تهیه کرد.

آدرس: ساری، خیابان جمهوری، حد فاصل بین چهار راه دروازه بابل و میدان ساعت، نبش کوچه‌ی نعلبندان، پاساژ چهل ستون

مرکز تجاری مفیدی

یکی دیگر از مراکز تجاری معروف در شهر ساری، مرکز تجاری مفیدی است که قدمت زیادی ندارد و تازه احداث شده است. مردم می‌توانند با حضور در این مرکز تجاری، انواع لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنند.

آدرس: ساری، میدان ساعت، ابتدای خیابان انقلاب، مرکز تجاری مفیدی

چند بازار جذاب‌تر برای بازارگردی در ساری

مجتمع تجاری انقلاب

مجتمع تجاری انقلاب، از دیگر مراکز خرید در شهر ساری است که به‌عنوان بورس انواع پوشاک از جمله پوشاک بانوان، آقایان، کودکان و انواع کیف و کفش شهرت دارد. همچنین در این مجتمع تجاری سایر لوازم مورد نیاز با قیمت‌هایی مناسب و قابل قبول ارائه می‌شود.

آدرس: ساری، خیابان انقلاب، مجتمع تجاری انقلاب

پاساژ سعدی

یکی دیگر از مراکز خرید قدیمی در شهر ساری، مرکز خرید سعدی است. پاساژ سعدی شاید نسبت به دیگر مراکز خرید ساری در مساحت بزرگی ساخته نشده باشد، ولی می‌توان با مراجعه به واحدهای تجاری آن، بسیاری از لوازم مورد نیاز را به‌راحتی و با قیمتی مناسب تهیه کرد.

آدرس: ساری، سه راه قارن-انقلاب، پاساژ سعدی

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید