۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 55515911

این روزها شرایط در استقلال آنقدر متفاوت شده است که بازیکنان این تیم حتی از کیفیت غذا هم رضایت دارند چون قرارداد با آشپز دوره خطیر هم لغو شده است.

آشپز خطیر هم از استقلال جدا شد!

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، استقلال از چهارشنبه هفته گذشته اتفاقات فراوان مدیریتی را به چشم دیده است. ابتدا علی خطیر با تصمیم هیئت مدیره باشگاه از سمت خود برکنار شد و پس از آن آتیلا حجازی در قالب سرپرست به جمع آبی‌پوشان اضافه گردید. در این میان احمد شهریاری هم از قبل به جمع مدیران ارشد باشگاه استقلال اضافه شده بود تا شرایط در قیاس با گذشته کاملاً متفاوت شود.

نکته جالب توجه اینجاست که شرایط تدارکات و لجستیک استقلال نیز دستخوش تغییر شده و بازیکنان در مجموع از این اتفاقات ابراز رضایت می‌کنند. یکی از تحولاتی که استقلال طی ۷ روز گذشته به چشم دیده تغییر آشپز و تغذیه نفرات است. پس از تحولات مدیریتی، آشپز و رستورانی که برای استقلالی‌ها غذا طبخ می‌کند، عوض شده و اینطور که بازیکنان در روزهای گذشته مدعی بودند کیفیت غذا در قیاس با گذشته متفاوت شده است. البته بازیکنان از این قضیه ابراز رضایت می‌کنند و مدعی‌اند به طور کلی شرایط تدارکاتی بهتری برای آنها طی روزهای اخیر به لحاظ تهیه امکانات ایجاد شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید