عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش صادقانه دولت همراه با کار شبانه روزی برای حل مشکلات کشور در همه سطوح بر کسی پوشیده نیست.

نماینده مجلس: تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات بر کسی پوشیده نیست

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، غلامرضا شریعتی با اشاره به صحبت های شب گذشته رئیس جمهور با مردم، بیان کرد: همان طوری که رئیس جمهور در صحبت های خود اعلام کرد تمام تلاش دولت در طول این مدت حل مشکلات مردم بوده است. از اینکه دولت برای حل و فصل مسائل کشور در تلاش شبانه روزی است، هیچ تردیدی وجود ندارد و تلاش صادقانه دولت در همه سطوح بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: سفرهای استانی که این دولت انجام داده است و حضور به موقعی که در صحنه حوادث مختلف داشته است همه جای تقدیر دارد اما نکته حائز اهمیت این است که آنچه که باید توسط دولت رقم بخورد تا اسباب رشد کشور را فراهم کند، گشودن باب سرمایه گذاری است که روند پشتیبانی از تولید کُند است و این امر سبب نگرانی سرمایه گذاران شده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: برخی از سیاست هایی که در دولت دنبال می شود متاسفانه با عملکرد دولت همخوانی ندارد. اکنون عمده تولید کنندگان از عدم توجه دولت برای تامین نقدینگی و سرمایه در گردش گلایه مند هستند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بانکها در پرداخت وام های خرد که مربوط به مردم است تعلل می کنند و این مساله زندگی مردم را با مشکل روبرو کرده است که دولت باید در حوزه توجه به تولید گام های جدی تری بردارد.

شریعتی با انتقاد از سیاست های دولت در بخش حمایت از کشاورزان گفت: در کنار اقدامات خوبی که دولت در حال انجام دادن است باید به این موضوعات نیز توجه بیشتری داشته باشد تا گره از کار مردم و تولیدکندگان برداشته شود.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۲۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید