رضا رشید پور مجری ، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود ویدیویی از خودش که یک پاکت سیگار دارد شعری از اندیشه فولادوند بازیگر می‌خواند منتشر کرد.

شعرخوانی متفاوت رضا رشیدپور از اندیشه فولادوند + فیلم

به گزارش سلام نو، رضا رشیدپور متولد ۱۹ مرداد ۱۳۵۷ در تهران مجری ، بازیگر و کارگردان است
فارغ التحصیل لیسانس دو رشته مهندسی عمران و کارگردانی می باشد که فعالیت خود را از اجرا شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا ساخت و ساز نیز می کند.

او در خیابان سرسبیل تهران بدنیا آمد اما اصالتا اهل تبریز است و تنها یک خواهر کوچکتر بنام «نازیلا» دارد که فارغ التحصیل دکترای رشته معماری می باشد.

پدرش از مهندسین تکنسین لشکر سپاه عاشورای تبریز بود که در ماموریت خود برای جمع آوری تجهیزات سپاه در دزفول حین انجام کار قطع نخاع و سال ۱۳۷۶ شهید شد.

رشیدپور کار اجرا را از برنامه های مناسبتی سر صف مدرسه شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۲ در ۱۵ سالگی توسط معلم پرورشی اش بنام آقای خدایی به رادیو معرفی شد.

او یک روز بعد از تست و قبولی کار خود را بعنوان گزارشگر شروع کرد سپس سال ۱۳۷۵ در ۱۸ سالگی اجرای برنامه «طعم پاییز» را در تلویزیون برعهده گرفت.

رشیدپور در سال ۱۳۸۵ با اجرای برنامه گفتگو محور «عبور شیشه ‌ای» در شبکه تهران نشان داد مجری توانمندی است.

سپس برنامه «شب شیشه ای» و «مثلث شیشه» را با محوریت گفتگو با سیاستمداران جلوی دوربین برد که نهایتا بخاطر سوالات تیز توقیف و او هم ممنوع التصویر شد.

بعد از ممنوع التصویری به کلاس های خلبانی رفت تا اینکه مدرک خود را برای خلبانی ایرباس سری ۳۰۰ دریافت کرد سپس تصمیم گرفت بازیگر شود.

او در سال ۱۳۸۷ وقتی ۳۰ ساله بود در فیلم «سوپر استار» به کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی اولین تجربه بازیگری را بدست آورد.

وی سال ۸۸ در فیلم «بی پولی» حضور داشت تا اینکه سال ۸۹ در فیلم «در امتداد شهر» بازی کرد سپس در «شیش و بش» سال ۹۰ و «قاتل اهلی» ۹۶ نیز حضور داشت.

رضا رشیدپور در سال ۱۳۸۲ وقتی ۲۵ ساله بود با خانم نغمه مهرپاک ۲۸ ساله که آن زمان مجری رادیو بودند ازدواج کرد که آشنایی این دو از اجرای مشترک شروع شد.

ثمره این ازدواج  و زندگی موفق زناشویی یک دختر بنام «هلن» می باشد.

کد خبرنگار: ۲۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید