رییس سازمان سینمایی سوره ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، درباره شهادت امام جمعه تبریز گفت: سینما پدر معنوی اش را از دست داد.

رئیس سازمان سینمایی سوره: سینما پدر معنوی‌اش را از دست داد

به گزارش سلام نو به نقل از مهر از روابط‌عمومی سازمان سینمایی سوره، حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم، و همراهان ایشان را در پی سانحه هوایی، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام تسلیت بدین شرح است:

«إِنَّا لِلَه وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

شوک ناشی از خبر شهادت ناگهانی جمعی از خادمان مردم در یک سانحه هوایی، هنوز فروکش نکرده و به سختی می‌توان فهرست شهدای این حادثه را مرور کرد و به قصه‌های قهرمانان این حادثه فکر نکرد. شهید سید ابراهیم رئیسی حالا دومین رئیس‌جمهور تاریخ ایران است که خاتمه دوران خدمتش مزین به مُهر شهادت خادمی شده و در جوارش شهید حسین امیرعبداللهیان که در حین مأموریتی برای توسعه اعتبار بین‌المللی ایران به افتخار شهادت رسید. در کنار ایشان دکتر مالک رحمتی، استاندار محترم استان آذربایجان شرقی و همچنین هیات همراه نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام جمعه‌ محبوب و معتبر تبریز هم دُر دانه‌ای در این جمع بود که برای ما اهالی سینما، فقدانش افسوسی مضاعف به همراه داشت. امام جمعه‌ هنرشناسی که بارها پای «سینما» ایستاد و نه فقط از قهرمانان فیلم‌ها که از سازندگانشان حمایت کرد. سینما یک حامی بزرگ و پدر معنوی خود را از دست داده و او حالا خود تبدیل به قهرمان قصه‌ای تکان‌ دهنده شده است؛ قصه قهرمانانی که در حین خدمت جام شهادت را نوشیدند.

روح‌شان قرین رحمت و مغفرت الهی.»

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید