یک نماینده مجلس با اعلام اینکه موضوع تفکیک زباله پیچیده، حساس و متکثر است گفت: رانت و فساد عطیمی پشت مافیا پسماند وجود دارد.

تفکیک زباله ۶ هزار میلیارد تومان درآمد دارد

به گزارش سلام نو به نقل از آفرینش، خضریان با بیان اینکه پسماند تهران موضوعی پیچیده، حساس و متکثر است، افزود: یکی از دلایل اصلی معضل پسماند رانت و فسادی است که پشت مافیا پسماند وجود دارد.
نماینده مردم تهران از درآمد ۶ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های خصوصی، پیمانکارها، واسطه‌ها و برخی مدیران شهرداری تهران از محل تفکیک پسماند خبر داد و گفت: «براساس شواهد موجود، برخی مدیران میانی شهرداری در مافیای پسماند ذی‌نفع هستند.»به گزارش عصر ایران به نقل از تسنیم، علی خضریان درباره معضل کارگاه‌های غیرمجاز تفکیک پسماند در اراضی کشاورزی ری، اظهار داشت: موضوع ساماندهی تفکیک زباله را بارها از شهردار تهران و استاندار تهران پیگیری کردم، زیرا که در صورت اجرای طرح جمع‌آوری و تفکیک پسماند از مبدأ، مشکل انتقال پسماند به روستاهای ری برطرف خواهد شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در ادامه گفت: در مقطعی اعلام شد که شهرداری قصد اجرای تفکیک پسماند در مبدأ و جمع‌آوری پسماند به شیوه MRF را در شهر تهران دارد، اما طرح شکست خورد و تعطیل شد، در صورتی که اگر اصولی و دقیق اجرایی می‌شد، دیگر معضل تفکیک پلاستیک در اراضی کشاورزی ری را شاهد نبودیم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید