ایتایار نیز یکی از دستیار های هوشمند این اپلیکیشن می باشد که قابلیت های مناسبی داره که میتوانید از ان استفاده کنید که باعث می شود از زمان خود بهینه استفاده کنید .

ایتا چیست ؟ پیام به پشتیبانی ایتا + مشاوره پیام رسان ایتا

با گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی و دزدی اطلاعات ایرانیان و مردم دنیا توسط شبکه های اجتماعی خارجی نیاز به این موضوع حس شد که ما نیاز به شبکه های اجتماعی ایرانی داریم که نیاز کشور را به رسانه های بیگانه حذف کند در این راستا شرکت های مختلف دست به کار شدند و پیام رسان های داخلی با همان قابلیت های پیام رسان های خارجی ایجاد بشود

از این رو ایتا نیز یکی از این شرکت ها بود که فعالیت خود را در این زمینه اغاز و تبدیل به یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی ایرانی شد

ایتایار نیز یکی از دستیار های هوشمند این اپلیکیشن می باشد که قابلیت های مناسبی داره که میتوانید از ان استفاده کنید که باعث می شود از زمان خود بهینه استفاده کنید .

ایتا چیست ؟ پیام به پشتیبانی ایتا + مشاوره پیام رسان ایتا

مشاوره پیام رسان ایتا

اگر میخواهید از مشاوره این پیام رسان استفاده کنید ما میتوانیم به شما کمک کنیم و جایی را پیشنهاد بدیم که جوابگوی سوالات شما باشند . برای این امر شرکت ها و مجموعه های متنوعی خدمت رسانی میکنند که ما یکی از بهترین ان ها را به شما معرفی میکنیم .

مرکز پاسخگویی و پشتیبانی ایتا شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ در سراسر کشور می باشد . کارشناسان پشتیبانی ایتا شبانه روزی و حتی در تعطیلات آماده پاسخگویی مشکلات ایتا هستند . برای تماس با مشاوران پشتیبانی ایتا کافی است شماره ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ را بدون پیش شماره و با تلفن ثابت شماره گیری نمایید .

در صورتی که نتوانستید تماس بگیرید و یا اینکه دسترسی به خط ثابت ندارید از صفحه تماس با مشاوران همراه رایانه برای پشتیبانی ایتا استفاده کنید .

۶ راه پیام به پشتیبانی ایتا

در ادامه تمامی روش هایی می توان به واسطه آن با پشتیبانی ایتا در ارتباط بود را آموزش می دهیم . شما می توانید با کلیک به روی روش مورد نظر نحوه برقراری ارتباط با پشتیبانی ایتا را آموزش ببینید .

۱- آیدی ارتباط با ایتا Support@
۲- آیدی گزارش ایتا report@
۳- آیدی ادمین تبلیغات ایتا admin_et@
۴- آیدی پشتیبانی خدمات ایتا pardakht@
۵- تماس با پشتیبانی ایتا
۶- سایت پشتیبانی ایتا

همچنین میتوانید پرمخاطب ترین پیج های ایتا را نیز در این صفحه مشاهده کنین .

این مطالب برگرفته از سایت همراه رایانه بود که این شرکت در زمینه های مختلف مربوط به شبکه های اجتماعی فعالیت داشته و دارد و در هر زمانی که نیاز به مشاوره داشتید میتوانید از این مجموعه استفاده کنید .

در زمینه های مربوط به پشتیبانی روبیکا ، پشتیبانی واتساپ ، پشتیبانی بله و پشتیبانی اینستاگرام و پشتیبانی تلگرام نیز از این مجموعه کمک بگیرید

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید