تنکابن یکی از شهرهای زیبای مازندران است که گردشگران بسیاری را به خودش جلب کرده است. این آبشار یکی از آبشارهای بلند در دل کوهستان می‌باشد.

آبشاری در دل کوهستان‌های تنکابن

سلام نو - سرویس گردشگری: آبشار جلیسان (تودارک) شامل دو آبشار می‌شود که از جاهای دیدنی تنکابن هستند. آبشار تودارک یکی از بلندترین آبشارهای مازندران به ارتفاع تقریبی ۴۵متر در دل کوهستان است، آبشار کوچکتر در همان مسیر معروف به آبشار لیمرا و پیش از آبشار اصلی و به ارتقاع ۷ متر است که حوضچه ای ایجاد کرده است. آب بعد از حدود ۷ الی ۱۰ متر به یک برآمدگی برخورد کرده و بصورت بسیار زیبا درهوا پخش می‌شود.

آبشاری در دل کوهستان‌های تنکابن

مسیر دسترسی

دیدن این آبشار می‌تواند برای هر بازدیدکننده‌ای که راهی بس طولانی پیموده است، لذت‌بخش باشد. همانطور که با دقت چشم می‌گردانیم چشمه‌ای گوارا و روح نواز را مشاهده می‌کنیم که می‌تواند روح و روان هر بیننده‌ای را با ابهتی که در خود سراغ دارد، به تصرف خود در آورد. صبر کنید صدایی گوش نوازی به گوش می‌رسد، صدایی از ریزش نهر آبشار که با پخش دانه‌هایی درشت در اطراف خود منظره‌ای وصف‌نشدنی را برای ما به نمایش درآورده است.

آبشاری در دل کوهستان‌های تنکابن

برای عبور از جنگل‌های روستای گیلان و به خاطر سپردن سفری به یادماندنی علاءالدین تراول را فراموش نکنید که شما را در مسیری جادویی و تجربه سفری لذت‌بخش همراهی خواهد کرد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید