۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 9761023

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی  از بازداشت  رئیس سابق شعبه مرکزی بانک کشاورزی بیرجند به علت اختلاس خبر داد.

به گزارش سلام نو، سید حسین مقدس در این باره اظهار کرد: رئیس سابق بانک کشاورزی شعبه مرکزی بیرجند که از سال ۱۳۹۱ به مدت حدود ۶ سال، مسئولیت این شعبه را برعهده داشته است به اتهام اختلاس و برداشت وجوه مشتریان و بانک به مبلغ حدود ۳.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان (سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان) بازداشت شد.

این مقام قضایی بیان کرد: مشارالیه بعضا وجوه اخذ شده از مشتریان را به حساب ثالث منتقل و از حساب ثالث برای خود برداشت می‌کرده، ولی گواهی سپرده برای مشتریان بانک بدون اقدام در سیستم بانک، صادر می‌نموده است.

مقدس گفت: با انقضای مدت مدیریت این متهم و مراجعه یکی از مشتریان و ارائه گواهی سپرده جهت دریافت سپرده خود به مبلغ یکصد میلیون تومان و بررسی سوابق سپرده‌ها و احراز عدم ثبت این سپرده و همچنین سپرده‌های متعدد دیگر مشتریان در سیستم بانک کشاورزی، این اختلاس کشف گردید.

وی در پایان گفت: این متهم تاکنون دو میلیارد و یکصد میلیون تومان از مبلغ اختلاس شده را تسویه کرده و در حال حاضر با قرار تأمین کیفری در زندان بیرجند بازداشت می‌باشد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید