۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 9674665

به طور متوسط تمام خانم ها در طول روز از رژ لب استفاده می کند اما این در حالی است که متاسفانه برخی از خانم ها با نحوه صحیح استفاده از رژ لب آشنا نیستند که این خود زیبایی طبیعی لب های آن ها را نیز کم کند.

باید در نظر داشت با استفاده از  بالم لب ،لب ها هیدارته خواهد شد،به گونه ای که چین و چروک های موجود بر روی لب از بین خواهد رفت.

مرحله بعدی آماده سازی لب برای رژ لب زدن استفاده از کانسیلر است برای این کار باید از یک کانسیلر مناسب با رنگ لب انتخاب کرد.

جالب است بدانیم که استفاده از کانسیلر می تواند باعث افزایش تداوم رژ لب شود.

بدیهی است یکی دیگر از نکات لازم برای رژ لب زدن استفاده از خط لب می باشد باید در نظر داشت که خط لب را نباید بالاتر از خط لب زد چرا که در این صورت آرایش لب غیر طبیعی به نظر می رسد.

از سوی دیگر باید خاطر نشان رنگ خط لب نباید تفاوت چندانی با  رنگ رژ داشته باشد. از این رو توصیه می شود از تفاوت میان خط لب و رژ لب تنها یک الی دو درجه باشد.

پس از خط لب کشیدن باید از رژ لب استفاده کرد برای این کار باید رژ لب را تنها در داخل خط لبی که کشیده اید، بمالید.

لازم  به ذکر است در صورت خشک بودن لب استفاده از رژ لب های مات به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که این دسته از رژ لب ها می تواند خشکی و یا پوسته پوسته شدن لب را به راحتی نمایان کند.

از سوی دیگر باید یادآور شد که در صورت داشتن لب های باریک نیز نباید از رژ لب های تیره استفاده کرد چرا که این کار می تواند باعث باریک تر دیده شدن لب شود.

در خاتمه باید خاطر نشان کرد برای جذابیت هر چه بیشتر رژلب می توان ازبرق لب ا‎ستفاده کرد، هر چند باید متذکر شد استفاده از برق لب بیشتر در مهمانی ها و یا جشن ها توصیه می شود.

گفتنی است استفاده صحیح از رژ لب می تواند به زیبایی هر چه بیشتر فرد کمک کند به گونه ای که درست رژ لب زدن می تواند خطاهای آرایشی دیگر را تا حد زیادی کاهش دهد.

بدیهی است برای استفاده از رژ لب باید به موارد دیگری نیزاشاره کرد که لازم است در ادامه به آن اشاره شود.

بالم لب

خط لب

کانسیلر

کرم پودر

رژ لب

به طور کلی باید در نظر داشت که قبل از رژ زدن باید از بالم لب استفاده کرد استفاده از بالم لب می تواند خشکی و یا پوسته های لب را از میان ببرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید