برخی از افراد عادت دارند که پوست گردوی تازه ای را که می خرند را خودشان بگیرند.<br/>مشکل اساسی پوست کندن گردوی سبز و تازه این است که رنگ دست ها را تیره می کند به همین علت اغلب افراد از این کار دوری می کنند زیرا بر این تصور هستند که برطرف شدن این رنگ تیره به سختی انجام می شود.<br/>در این مطلب سلام نو قصد داریم به دو روش تمیز کردن سیاهی دست ناشی از گردو پاک کردن اشاره کنیم و در مطالب بعدی در این مورد بیشتر خواهیم نوشت... پس با ما همراه باشید...

دست هایتان را با سرکه بشویید

یکی از روش های تمیز کردن دست ها پس از پوست کندن گردوی سبز و تازه، شستشوی دست ها با سرکه است.

برای این کار باید ابتدا نصف فنجان سرکه و نصف فنجان آب را با یکدیگر ترکیب کنید و پس از آن، دست های خود را با ترکیب آب و سرکه به خوبی بشویید. این روش باعث می شود که تیرگی یا سیاهی دست شما کمرنگ شود و با چندین بار شستشو به خوبی تمیز شود.

دست هایتان را با جوش شیرین بشویید

جوش شیرین برای تمیز کردن بسیار مفید و کاربردی است. برای این که پس از پوست کندن گردوی سبز و تازه، دست هایتان را تمیز کنید می توانید از جوش شیرین استفاده کنید.

برای این کار باید، جوش شیرین را با مقداری مایع ظرفشویی ترکیب کنید و دست های خود را با ترکیب جوش شیرین و مایع ظرفشویی به خوبی بشویید.

برای این کار بهتر است از یک مسواکی که قبلاً استفاده کرده اید و مخصوص این کار است استفاده کنید.

مسواک را باید به جوش شیرین و مایع ظرفشویی آغشته کنید و سپس بر روی سطح پوست دست خود بکِشید تا تیرگی یا سیاهی دست های شما کمرنگ شده و سپس به خوبی تمیز شود.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید