جنس سینک (Sink) ظرفشویی استیل می باشد و به دلیل اینکه آلودگی و میکروب ها را به خود جذب می کند باید به طور مداوم تمیز شود اما برای تمیز کردن آن نباید از شوینده های قوی و سفید کننده استفاده کرد زیرا باعث کدر شدن رنگ سینک می شود.

از طرف دیگر نمی توان برای تمیز کردن سینک صرفا از آب استفاده کرد زیرا آب قدرت پاک کنندگی جرم و آلودگی و لکه ها را ندارد و برای این منظور باید از مواد مختلفی چون جوش شیرین یا نمک استفاده کرد.

برای تمیز کردن سینک گزینه های دیگری وجود دارد که در این مطلب به دو مورد آن اشاره می کنیم و در مطالب بعدی بیشتر در مورد آن خواهیم نوشت...

تمیز کردن سینک با جوش شیرین

جوش شیرین فواید بسیاری دارد از اینرو می توان برای تمیز کردن سینک از آن استفاده کرد.

جوش شیرین یکی از تمیز کننده های عالی برای سینک است و می توان از آن استفاده کرد.

برای تمیز کردن سینک با جوش شیرین باید تمام سطح سینک را مرطوب کرده و از یک اسفنج نرم برای این منظور استفاده کنید. اسفنج نرم را روی پودر جوش شیرین زده و بر روی سطح سینک بمالید.

جوش شیرین باعث می شود که لکه های آب و چربی روی سینک ازبین برود و به سطح استیل سینک آسیبی وارد نشود.

تمیز کردن سینک با نمک

نمک یکی دیگر از مواد طبیعی برای تمیز کردن سینک های استیل است. برای این کار باید نمک خشک را بر روی سطح سینک پاشیده و اجازه دهید به مدت نیم ساعت بر روی آن باشد. سپس سطح سینک را به خوبی بشویید.

فایده نمک به عنوان یک تمیز کننده و سفید کننده بسیار زیاد است به طوری که حتی می توان ظروف برنجی کدر شده را با ترکیب نمک و سرکه تمیز و براق کرد و از این ماده طبیعی برای تمیز کردن و براق کردن ظروف مسی هم استفاده کرد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید