۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 9396587

فروشگاه و انبار اسباب بازی در بازار تهران آتش گرفت.

به گزارش سلام نو، ساعت 8:43 دقیقه روز گذشته در پی تماس کسبه بازار با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود زیاد از یک فروشگاه اسباب بازی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 4، 7، 107 و گروه امداد ونجات یک این سازمان را به همراه خودروهای حامل دستگاه تنفسی، بالابر و تانکر آب به خیابان مولوی، بازار حضرتی، کوچه افشارها اعزام کرد.

امیر هاتفی مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، دود بسیار زیادی ازطبقه دوم این فروشگاه و سقف شیروانی به مساحت 60 مترمربع به بیرون زبانه می کشید و ساختمان به طور کامل در محاصره شعله های آتش بود.

وی افزود: تیم دیگری از آتش نشانان به دلیل وجود انبار اسباب بازی در زیر این شیروانی و در طبقه دوم به سرعت خود را به انبار رساندند و مهار شعله های آتش را آغاز کرده و با جابجایی اجناس، از سرایت احتمالی شعله های آتش به انبار و فروشگاههای مجاور جلوگیری کردند.

افسر آماده منطقه 5 عملیات آتش نشانی علت وقوع این آتش سوزی و همچنین برآورد دقیق خسارات وارده را از سوی کارشناسان آتش نشانی منطقه دردست بررسی اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیات با مهار و خاموش کردن شعله های آتش در زیر شیروانی و اطمینان کامل از ایمن بودن محل حادثه و تخلیه کامل دود از ساختمان، پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

گفتنی است؛ خوشبختانه این آتش سوزی تلفات و مصدومی در بر نداشت./رکنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید