رییس فدراسیون تیروکمان پایان کار ۱۰ نفر از کارکنان فدراسیون را در شب عید اعلام و آنها را بیکار کرد.

به گزارش سلام نو، در حالی که شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیروکمان پس از برعهده گرفتن ریاست فدراسیون تیروکمان عنوان کرده بود که به دنبال ایجاد یک وفاق ملی بین خانواده تیروکمان است و هدفش سر و سامان دادن به ساختار، تشکیلات، قراردادها، بدهکاری‌ها، تفاهم‌نامه‌ها و نیروی انسانی فدراسیون است، اما در یک اقدام نامناسب و درست در فاصله زمانی کوتاه تا پایان سال، ۱۰ نفر از نیروهای فدراسیون را به بهانه اتمام قرارداد از کار بیکار کرد.

در حالی که شعبانی بهار به این افراد اعلام کرده که تا ۱۴ اسفند تسویه کنند، از سوی دیگر تاکید کرده که تا پایان سال ۹۷ در محل کار خود حضور پیدا کنند.

غلامعلی محمودزاده مدیر روابط عمومی فدراسیون تیروکمان، محمد مداح کارشناس روابط عمومی، مریم صادقی مسوول کمیته ورزش همگانی، اسلامی کارمند کمیته آموزش، رئیسی کارمند بین‌الملل، رحیم نعیمی کارمند کمیته حقوقی و ۴ نفر از نگهبانان فدراسیون و سایت تیروکمان از جمله افرادی هستند که با اعلام شعبانی بهار به بهانه اتمام قرارداد، از سال جدید دیگر قادر به فعالیت و همکاری با این فدراسیون نیستند.

رئیس فدراسیون تیروکمان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تعدیل جمع کثیری از نیروهای فدراسیون، اظهار کرد: تلاش من بر این است که سیستم و تشکیلات کارآمد شود و نتیجه خوبی بگیرد. اگر تغییرات مثبت باشد سازنده است، در غیر این صورت مخرب خواهد بود. من در جایی که ببینم تغییرات به نفع سیستم و سازمان است آن را به عنوان کار خوب قلمداد می‌کنم؛ همان طور که با تغییر دبیر فدراسیون و با جابجایی کیارستمی در حال حاضر کارها بهتر و هماهنگ‌تر شده است. در مجموع اگر تغییرات با عقل و اندیشه باشد، برای سیستم مفید خواهد بود./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید