در این رابطه یک منبع آگاه به «سلام نو » گفت: پس از انتشار گزارشی راجع به عضویت سخنگوی شورای شهر بهشهر در شبکه اجتماعی فیسبوک و ارتباط دو سویهٔ وی با شهروندان و ارائه گزارش عملکرد شورا به مردم، رئیس شورای شهر بهشهر در اقدامی مغایر با بند ۹ ماده ۶ وظایف شورا، ایشان را از جایگاه سخنگویی شورای این شهر عزل نمود.

وی افزود: اعظم السادات حسینی اولین بانوی عضو شورای شهر در کشور است که به خاطر ارتباط دو سویه و مستقیم با شهروندان و دریافت مطالبات آنان از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک، قربانی این تنگ نظری و سوءتدبیر گردد.

وی اشاره کرد: پرسشی که مطرح می‌شود این است که با وجود اینکه مراجع قانونی استفاده صحیح از شبکه‌های اجتماعی را غیر قانونی و مجرمانه ندانسته‌اند و بسیاری از مسئولین و اشخاص عالی رتبه نظام نیز در آن عضو می‌باشند، ایجاد هجمه رسانه‌ای و عزل سخنگوی شورای این شهر چه وجاهت قانونی و اجتماعی می‌تواند داشته باشد.

نظرات بینندگان

انتشار یافته: ۱۱

در انتظار بررسی: ۰

غیر قابل انتشار: ۲

نیکخو

|

۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰

0

8

پاسخ

واقعا تاسف آور است. البته این خانم اولین خانم عضو شورای شهر نیست که قربانی تنگ نظری ها شده.

سال گذشته «مهرنوش نجفی راغب» عضو دوره سوم شورای شهر همدان نیز که از طریق وبلاگ و همچنین صفحه فیسبوکش با مردم در ارتباط بود و اطلاع رسانی می کرد، قربانی همین تنگ نظری ها شد. تا جایی که به بهانه ی یک عکس وی را تحت فشار گذاشته بودند تا استعفا دهد!

محمدرضادیداری

۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰

4

عده ای پشت دین و تقوی و خون شهدا قایم شده اند ولی مستقیم وغیر مستقیم به انها ضربه می زنند

ناشناس

۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰

6

وا قعا متاسفم برای این ریس شورای شهر

دکترحاتمی

۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱

2

جامعه مدنی ایران درحمایت ازاین خواهرشجاع اقدام کنند.

مسلم

۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱

من هم برای این رییس متاسفم . تنگ نظری بسه دیگه. تو قرن 21 زندگی میکنیم نه زمان قاجار!!!!!

پدرام

۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱

1

این حرکت نشان دهنده عدم استقلال ریس شورای شهر است چرا که تحت تاثیر مطالب یک روزنامه قرار گرفته .

کی گفته که عضویت در شبکه های اجتماعی جرمه ؟ و این آقا به استناد چی این خانوم را عزل کرده.

بابک

۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱

نباید در این موضوع برخورد دوگانه صورت بگیره ، اگه عضویت در این شبکه ی اجتماعی جرم به حساب می یاد پس باید با مسئولین دیگه ای که عضو فیس بوک هستند هم برخورد بشه. و اگر جرم نیست باید برای همه ی مردم آزاد باشه.

۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳

ما نفهمیدیم که معنی سخنگو چیه ؟؟؟؟

اگر معنی سخنگو اینه که اسمن و فور مالیته سخنگو باشه ، درسته کار این خانم درست نیست

ولی اگه کار سخنگو اطلاع رسانیه خوب باید چجوری اطلاع بده به شروندا ، دیگه نمی تونه مثل دوران دور دورا از اون ابزارا استفاده کنه باید دنبال را هایی باشه که با کمترین زمان بتونه به بیشترین افراد اطلاع رسانی بکنه که یکی از راه ها شبکه های اجتماعی ، البته می توانست با یک وبلاگ این کار رو بکنه که اون معلوم نبود چه بهانه ای می آوردند تا بتوانند او را بر کنار کنند .

پیروز و سربلند باشید ......

۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳

چرا از همسر خانم حسینی راجع به اتفاقات اخیر سوال نمیشه شاید بتونه به همه حرف و حدیثها جواب بده .راستی الان آقای مهندس قلی پور شوهر خانم حسینی کجاست؟

۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳

۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱

سلام ولی دلیل عزل این نیست میگن میخواد از همسرش جداشه

اختصاصی سلام نو/

عزل سخنگو شورای شهر بهشهر به خاطر عضویت در فیسبوک

اعظم السادات حسینی اولین بانوی عضو شورای شهر در کشور است که به خاطر ارتباط دو سویه و مستقیم با شهروندان و دریافت مطالبات آنان از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک، قربانی این تنگ نظری و سوءتدبیر گردد.

سرویس سیاسی: یکی از رسانه‌های محلی جریان محافظه‌کار که چندی پیش در سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به شهر سوادکوه برای شرکت در دوازدهمین مراسم سالگرد آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی، اقدام به نشر اکاذیب پیرامون اظهار نظر آیت الله هاشمی درباره اظهارات ایشان نموده بود، این بار با انتشار گزارشی جهت‌دار پیرامون عضویت سخنگوی شورای شهر بهشهر در فیسبوک پروژه‌ای دیگر را رقم زد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید