۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
کد خبر: 8727877

"صفا صبوری دیلمی" به سمت سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش سلام نو، طی حکمی از سوی "پیروز حناچی" شهردار تهران صفا صبوری دیلمی که پیش از این مدیرکل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان‌ها بود، به عنوان سرپرست معاونت فنی و عمرانی معرفی شد.

مدیرکل دفتر شهردار تهران طی سخنانی در این مراسم، تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی را یکی از راهبردهای اولویت دار معاونت فنی و عمرانی دانست و اظهار امیدواری کرد: اقدامات عمرانی مدیریت شهری با توجه به ظرفیت‌های معاونت فنی و عمرانی، با قوت ادامه یابد.

صبوری نیز در این مراسم با تاکید بر استمرار رویکرد جدید معاونت فنی و عمرانی که از زمان تصدی گری دکتر پیروز حناچی در این معاونت پایه گذاری شده و در زمان معاونت مهندس معزی ادامه یافته است، ابراز امیدواری کرد تلاش برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی با سرعت تداوم یابد.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی متولد سال ۱۳۴۵ بوده و در کارنامه سوابق وی، مسئولیت‌هایی از قبیل معاونت فنی و عمرانی شهرداری مناطق ۱، ۳ و ۶، مدیریت مرکز برنامه ریزی و کنترل پروژه معاونت فنی و عمرانی و قائم مقامی شهرداری منطقه ۳ به چشم می‌خورد./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید