در این روزها و شب ها، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران چهره های برگزیده بخش های مختلف سازمان را معرفی می کند که در بخش چهره های سال ۹۷یازده نفر توانستند برگزیده و معرفی شوند

این یازده نفر افرادی بودند که از میان ۴۰نفری که به مرحله نیمه نهایی رسیده بودند انتخاب شده و توانستند با کسب رأی هیأت انتخاب و آرای مردمی به مرحله پایانی رسیده و در این مرحله با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از جمله افرادی که برای انتخاب کردن و اعلام نظر در خصوص چهره های برگزیده در قسمت اجتماعی جزء هیأت انتخاب بودند، می توان به سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهور، محمد حسین مهدویان، نرگس آبیار به عنوان کارگردانان سینمای ایران، محمد حسین رنجبران به عنوان رییس کل روابط عمومی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آرش خوشخو به عنوان روزنامه نگار ایرانی، مرتضی برزگر به عنوان نویسنده ایرانی، علیرضا فغانی به عنوان داور بین المللی فوتبال، علی مطهری، طیبه سیاووشی، الیاس حضرتی و بهروز نعمتی از نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی ایران،محمد درویش کارشناس محیط زیست، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری اشاره کرد.

نکته ای که برای انتخاب این چهره های سال ۹۷تلویزیون جمهوری اسلامی ایران وجود دارد این است که علاوه برهیأت انتخاب، رأی های مردمی که از طریق راه های متفاوت ارتباطی انجام می شد بخش اصلی و مهم انتخاب این افراد بوده است.

پس از آن که آراء جمع آوری و شمارش ها انجام شد، نتیجه حاصل این بود که یازده نفر توانستند حائز آراء بیشتری شوند که این افراد عبارتند از:

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل آذری نژاد

یوسف اصلانی

طناز بحری

عصمت احمدیان

زیبا عزیزی

نرگس کلباسی

محمد رضا عمو زاده

لعبت گرانپایه

حاج کاظم کبیر صابر

نورالدین توسلی

مجتبی محمدی

این چهره های برگزیده چه کسانی هستند؟

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل آذری نژاد، یکی از طلبه هایی ست که به مدت پنج سال در پارک ها و مساجد و... برخی از روستاهای شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به تبلیغ دین مبین اسلام و ارزش های اخلاقی از طریق قصه ها به بچه ها می پردازد.

این کار ارزشمند حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل آذری نژاد باعث علاقه مندی حدود هفتاد طلبه دیگر شده است که آن ها برای این کار دوره هایی را نزد آذری نژاد گذرانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل آذری نژاد در مورد آرزویش مبنی بر احداث کتابخانه و یک مجتمع فرهنگی بزرگ برای کودکان گفته است.

یوسف اصلانی، یکی از افراد فعال و‌خیّر اجتماعی می باشد و در حال حاضر مدیریت موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) را بر عهده دارد و مسئولیت تعداد زیادی از بچه های بدون سرپرست را برعهده دارد.

طناز بحری یکی از نخبه های ایرانی و پزشکانی است که کشور هلند را رها کرد و به کشور بازگشت و به عنوان یکی از نخبگان به محضر رهبری رفت و‌پس از آن توانست به عنوان یک چهره محبوب مطرح گردد.

عصمت احمدیان، یکی از بانوان فداکار ایرانی است که مادر دو شهید و یک جانباز دفاع مقدس می باشد که به عنوان کارآفرین برای زنان شهر اهواز خدمت می کند.

زیبا عزیزی یکی از زنان موفق ایرانی است که برای شهر قصر قند استان سیستان و بلوچستان می باشد که در سال ۲۰۱۸توانست به عنوان چهارمین زن موفق روستایی جهان انتخاب شود.

نرگس کلباسی یکی از دختران موفق، شجاع و فداکار ایرانی است که تمامی زندگی خود را وقف مردم زلزله زده کرمانشاه کرده است و توانسته با کمک به این مردم خدمات بسیاری انجام دهد.

محمد رضا عمو زاده یکی از قاضی های ایرانی و اهل گلستان می باشد که او در اجرای احکام به جای صادر کردن حکم زندان، فعالیت ها فرهنگی را صادر می کند.

دکتر لعبت گرانپایه یکی از پزشکان موفق ایرانی است که به «جراح نیازمندان» مشهور است؛ به طوری که آمار ویزیت و جراحی های رایگان او به رقمی بالغ بر ۱۵۵۴۰۰۰هزار می رسد.

حاج کاظم کبیر صابر یکی از چای فروش های با انصاف ایرانی و اهل تبریز می باشد.

کار خداپسندانه حاج کاظم کبیر صابر بدین صورت است وزن پاکت کاغذی را از وزن چای کم کرده و می فروشد.

نورالدین توسلی یکی از چوپان های ایرانی و  اهل ایلام است که هنگام کار خود به کاشت درخت هم می پردازد.

مجتبی محمدی یکی از جوانان غیور ایرانی است که در حادثه تروریستی شهر اهواز با دلیری جان چندین نفر از هموطنان را نجات داد.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید