گل محمدی پس از شکست پدیده در برابر پرسپولیس با اشاره به اینکه تیمش مستحق صعود به مرحله بعدی جام حذفی بود، در اظهاراتی عجیب برنامه ریزی لیگ را بودار خواند!

به گزارش سلام نو، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر پرسپولیس که با شکست تیمش همراه شد، گفت: بازی خوبی را در مجموع دیدیم. گل زیبایی زدیم و بازی را خوب شروع کردیم. بازی پایاپایی بود. البته این مصاف، بازی سختی برای ما بود. پرسپولیس تیم قدرتمندی بود. بازیکنان ما با غیرت خودشان خوب کار کردند و من از تک تکشان تشکر می‌کنم. به خاطر نمایش خوبشان به آن‌ها افتخار می کنم.

او افزود: ضربات پنالتی بستگی به شرایط روحی ضربه زننده دارد. در اینجا ما خوب عمل نکردیم. به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم. به بازی‌های لیگ امیدواریم. از امشب تمرکز و انرژی مان را روی بازی بعدی می‌گذاریم. این بازی را فراموش می‌کنیم. فکر می‌کنم بازیکنانم استحقاق صعود را داشتند.

سرمربی پدیده درباره ضربات پنالتی هم گفت: ما در این چند روز خیلی روی ضربات پنالتی وقت گذاشتیم. در هر صورت بازیکنان ما اکثرا بی‌تجربه و جوان هستند. این میدان‌ها برای آن‌ها تجربه خوبی است. شرایط آزادی برای باتجربه های ما هم سنگین بود. تلاش کردیم اما ضربات پنالتی را خوب نزدیم.

او درباره فشردگی بازی‌های تیمش گفت: هنوز جوابی به ما نداده‌اند. ما از یک ماه پیش درخواست دادیم. از آن موقع موافقت کرده بودند که بازی با سپید رود یک روز به تعویق بیافتد اما به تازگی به ما گفته‌اند امکانش نیست. چطور برای سپاهان روز شنبه بازی می گذارند اما ما باید روز جمعه بازی کنیم. نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم اما با فشاری که وارد می‌شود، بعضی بازی‌ها به تعویق می‌افتد. برنامه ریزی برای ما طوری است که واقعا داریم اذیت می‌شویم. فقط تیم ما است که باید 5 بازی در 16 روز برگزار کنیم. این برنامه ریزی خیلی بودار است. واقعا این برنامه ریزی جای سوال دارد. چرا با درخواست ما موافقت نمی شود. شاید ما جز تیم های بالای جدول هستیم و برای شان سنگین است این کار را نکردند. خودشان باید پاسخگو باشند.

سرمربی پدیده در مورد نتایج تیمش در نیم فصل دوم هم بیان کرد: ما بد نتیجه نگرفته ایم و اگر به جدول نگاه کنید ما جز 3 تیم بالای جدول هستیم. تازه نیم فصل دوم شروع شده است.

گل محمدی در مورد فشارهایی که به آن‌ها اشاره کرد هم اظهار کرد: زمانی که استقلال جلوی ما قرار گرفت شرایط بدی داشت و شرایط ما عالی بود. آن بازی لغو شد و شرایط استقلال بهتر شد و ما هم از شرایط مسابقه دور شدیم. از ما پرسیدند می‌خواهید بازی به تعویق بیافتد یا نه و ما هم مخالفت کردیم. نمی‌دانم چرا اینگونه شد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا شادی بعد از پنالتی برزای تمرکز تیمش را به هم نریخت هم بیان کرد: نه به هم نریخت.

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید