۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 7157768

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: ایران در چهلمین سالگرد انقلاب خود ما را تهدید می‌کند. آن‌ها تهدید کردند که تل‌آویو و حیفا را نابود می‌کنند و من گفتم که موفق نخواهند شد، اما اگر سعی به اجرای آن کنند، تکرار می‌کنم آخرین سالگرد انقلابی خواهد بود که این حکومت جشن می‌گیرد.

به گزارش سلام نو، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توییتری انگلیسی خود نوشت: «نشست ورشو یک نشست بین‌المللی مهم است. تمرکز این نشست بر ایران بوده و آمریکا، اسرائیل و کشورهایی از منطقه و فراتر از آن را گرد هم می‌آورد».

وی همچنین در پیامی دیگر در همین صفحه توئیتر خود مدعی شد: «ایران در چهلمین سالگرد انقلاب خود ما را تهدید می‌کند. آن‌ها تهدید کردند که تل‌آویو و حیفا را نابود می‌کنند و من گفتم که موفق نخواهند شد، اما اگر سعی به اجرای آن کنند، تکرار می‌کنم آخرین سالگرد انقلابی خواهد بود که این حکومت جشن می‌گیرد».

نخست‌وزیر سرزمین‌های اشغالی ادعاهای خصمانه خود را در صفحه توئیتر فارسی‌اش در آستانه نشست ورشو تکرار کرد.

وی نوشت که ما اقدامات وسیعی را در برابر آنچه تجاوزگری رژیم ایران و تلاش برای رسیدن به سلاح هسته‌ای و موشک‌های بالستیک خواند، انجام می‌دهیم،

وی در ادامه نوشت که آن‌چه حملات تروریستی ایران در اروپا می‌خواند را یکی پس از دیگری برملا می‌کنیم و از تلاش‌های ایران برای استقرار نظامی در سوریه، هر روز و هربار پیشگیری می‌کنیم.

نتانیاهو در پیام توییتری دیگری نوشت: روابط ما با همه کشورهای منطقه به غیر از سوریه، روابط بسیار خوبی هستند و گفته‌هایی درباره دوری بین ما حقیقت ندارد. واقعیت این است که روابط بین ما رو به رشد است. البته همه این روابط‌ها آشکار نیستند. اما قسمتی از آن آشکار است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در باره موضع ضد ایرانی خود در نشست ورشو در این صفحه توییترش نوشت: اجرای این نشست که در آن اسرائیل، ایالات متحده آمریکا و کشورهای دیگر از منطقه و جهان در یک مکان گردهم آمده و در مورد یک موضوع، که مهم‌ترین مسئله در امنیت ملی ما است، بحث و گفتگو می‌کنند، به عقیده من این امر دست‌آورد بسیار بزرگی است.

وی در اعلام قدردانی خود از سیاست‌های کارشکنانه آمریکا نوشت: از ابتکار آمریکا که ماه‌های طولانی آن را همراهی می‌کنم، سپاسگزارم.

رژیم صهیونیستی که پیش از این اعلام کرده است نتانیاهو در این نشست ضد ایرانی ورشو یک سخنرانی ضد ایرانی خواهد داشت، با تکیه بر سیاست‌های سلطه‌طلبانه و مداخله‌جویانه‌اش، سعی در انحراف اذهان عمومی از تهدیداتی دارد که در اثر فعالیت‌های کارشکنانه آن، صلح و امنیت جهانی و به خصوص خاورمیانه را تهدید می‌کند./ایسنا

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید